Gå til innhold

Juleverksted, hva trenger vi? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang vi arrangerer juleverksted, blir 4 barn fra 2, 5-8 år. Hva trenger vi?? Hvor kan jeg få kjøpt rimelige hobbysaker til et juleverksted? Vi har begynt å samle på doruller hvert fall :-D

Anonymous poster hash: a1561...f36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bokhandel? Muligens har Europris noe, i tifelle er det billigere der. Silkepapir, glanspapir, vattkuler, piperensere, lim, glitter, kongler, stivt papir?

Anonymous poster hash: ac377...6e9
Skrevet

Kva med å samle opp nokre syltetøyglass o.l. og dekorere med glassmaling? Gi vekk til slektningar med twist i..

Skrevet

Europris har, og det de ikke har finner du på staples. Men billigst er ebay. Jeg har bestilt noen isoporkuler på ebay. 5kr for 5stk, tror jeg det var. Fine nissehoder. Til kropp brukes doruller, som hygienisk nok har lagt og ventet i et år snart. Til å kle de har jeg bestilt noen gratis vareprøver på rødt og grønt gardinstoff. Så har jeg rødt krepp-papir fra staples til å lage luer med.

Skrevet

Hvis det ikke er mye snø der du bor kan du samle kongler. I tillegg er det gøy å dekorere fyrstikkesker. Mulighetene er mange. Sist år fikk han som da var nesten to, klæsje glitterlim på kongler. Det ble gitt bort i førjulsgaver til bestemor og tante, og ble utrolug fin pynt. :)

Skrevet

Bare som et tips. Ikke sats på for mange forskjellige ting på en gang. Det blir bare rot og unger som først ikke kan bestemme seg for hva de vil lage og så blir skuffet fordi de ikke fikk laget alt. Sats heller på at alle lager varianter av det samme. Da trenger dere mye mindre ting. Det blir mindre rot og ungene blir gjerne mer fornøyde.

Anonymous poster hash: 002a6...a17

Skrevet

Wow, så mange flotte tips!! Da må snuppa og jeg ut og samle kongler i helga, og så må jeg en tur på Staples etter jobb :)

HI

Anonymous poster hash: a1561...f36
Skrevet

Syletøyglass, sukker og fint bånd. Får laget fine snøjulelykter med det:)

Skrevet

Hva slags lim? :D

Skrevet

En toåring kan male hjemmelagede gavelapper. Sist år gjorde gutten vår det, og da ble de til sist pyntet med klistremerker av dompapper, som han forsiiiktig satte på nesren uten hjelp. Samme teknikk kan brukes på fyrstikkesker. :)

Skrevet

Jeg har handlet mye på dx er jo gitt vekk priser der

Skrevet

IKEA har rimelige lysestaker, vaser eller vinglass som kan males.

Ellers er honninglys alltid populært å lage her, evt male på hvite lys med lysmaling.

Skrevet

Jeg har handlet mye på dx er jo gitt vekk priser der

Hva er dx?

Anonymous poster hash: 41c5e...c47

Skrevet

Søstrene Grene og tgr

Anonymous poster hash: 1132e...4dc

Skrevet

Hva slags lim? :D

Jeg brukte noe superenkelt, men husker ikke om det var vann eller olje:p *føler meg dum*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...