rene82 Skrevet 11. november 2013 #1 Del Skrevet 11. november 2013 Herre min hatt... Nå har vi vel vært gjennom fire forskjellige luer..hun (6mnd) sover kun ute i vogna på dagtid, og det er et slit med denne lua. Hun er liten, så 46 er for stor. Også 62/68 luene. Så når hun våkner(ofte pga problemet) så ser hun ikke fordi lua har tatt over hele ansiktet 😳 Har en lue som er str 60, men den er akkurat så jeg får den på. Noen råd anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 12. november 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 12. november 2013 Dytt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 12. november 2013 #3 Del Skrevet 12. november 2013 Har du testet babybalaklavaene til pierre robert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 13. november 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 13. november 2013 Nei, men det skal jeg gjøre..vet du hvordan str de har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 13. november 2013 #5 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Vi har en i 6-12 mnd ihvertfall. Jeg tror de har mindre også, men vet ikke oom det er balaklavaer. Jeg bruke en en sånn på min på 3, 5 mnd. Den er litt stor, men ikke så mye. Syns at den tykkelsen funker veldig bra i pose Endret 13. november 2013 av Kenga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 13. november 2013 #6 Del Skrevet 13. november 2013 Cubus har også sånne balakalavakalavakalava i ull. I små størrelser. Fungerer veldig bra og kjekt at de ikke vrir sånn på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 13. november 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 13. november 2013 Det er en sånn jeg har i str 60..den sitter akkurat. Kjøpte en 62/68(hun har nettopp begynt med 68, men er lita så litt stort), den vrir seg helt så hun blir borte inni der haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå