Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 2åringen min fikk feber i 1700tiden idag, og har spist veldig lite. Drukket litt. Snører veldig, og er slappere enn jeg har sett henne på lenge. Febermåleren min har selvfølgelig tatt kveld, men jeg tipper rundt 38 i feber. Ville dere sendt i barnehage imorgen, eller skal jeg bare ringe sjefen nå og forberede ham på fravær? Anonymous poster hash: 7d85b...a53
Honningmelon Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Nei, selvfølgelig skal han ikke i bhg! Beklager altså, men for meg er dette så opplagt at jeg blir litt provosert.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 NEI! Han bør sannsynligvis også være hjemme på onsdag. Anonymous poster hash: c94fb...55c
eneleh_ Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Tommelfingerregelen pleier å være 24 feberfrie timer før barnet kan gå i barnehage. 48 timer etter oppkast! Dette er både for barnets velvære, og for å hinde at smitte suser videre til andre barn og ansatte. Mvh en barnehagelærer
☆☆☆ Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Når du finn det nødvendig å finne fram tempmålet tyder det på at barnet er sjukt og treng ein heimedag eller to. Slik ser eg det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå