Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144095665-hva-syns-du-om-at-uføre-får-barn/

Nå har jeg klaget to ganger til moderatorene som tydeligvis ikke gidder å ta affære, men venninnen min gråt i hele natt pga denne tråden og vil nå ta abort.

Er det en slik side dette skal bli? Hvor svakere grupper blir mobbet til abort?

Blir rett og slett kvalm.

Anonymous poster hash: 01bc2...421

Beklager at jeg sier det, men venninnen din må være "noe" ustabil dersom hun ønsker å ta abort pga. et innlegg av anonyme på nett.

Jeg er alenemor og herregud om jeg skulle tatt meg nær av alt som skrives her inne, og ellers på nett, om alenemødre.

Noen ting er tøft å lese, men man kan ikke ta alt innover seg eller seriøst. Skal man gråte hver gang man blir satt i en urimlig bås eller gjøre drastiske endringer i livet hver gang noen sier noe slemt så vil man få et trasig liv.

Mange her inne mener at barn er er rettighet for de som har 100 000,- på bufferkonto, som har 2 foreldre i hus (uansett hvor mye de måtte krangle) og har STOR bil med plass til minst 5 bakovervendte bilstoler. Jeg ler litt og går videre. Klarer ikke å bry meg om at mange mener at alenemødre burde tatt abort (jada, det står titt og ofte å lese her inne) eller at alenemødre er late snyltere.

Hvem bryr seg hva bitterfitter på nett skriver kun for å provosere frem det verste i oss?

Anonymous poster hash: 897ad...007

Det er ofte slik at de som er uføre er uføre av en grunn. Noen har somatiske plager andre har psykiske plager. Det finnes mennesker i samfunnet som har det så vondt psykisk at de kan føle seg nedbrutt av å lese en slik tråd på det de opplever som et ellers seriøst forum.

Det er rart det der, for øvrig. Ingen ville hevdet at en som har brukket ryggen og er blitt ufør burde nektes å få barn, men når det gjelder psykiske plager så er folk med en gang på og slenger dritt.

Stakkars deg, du arme menneske, som ikke enser å forstå at ord kan såre.

Anonymous poster hash: 2260d...b44

????

Dette gir da ingen mening??

Og hvis man skal sensurere diskusjoner fordi det kan sitte psykisk syke mennesker det ute som ikke tåler å lese det de frivillig klikker seg inn på...ja....da har vi et problem...

Anonymous poster hash: 7d6e3...bf3

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...