Gå til innhold

Skal, skal ikke vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter:) Jeg veit ikke helt hva jeg/vi skal gjøre. Jeg har vært veldig bestemt på at vi skal vite kjønnet på den lille. Men vi har vært på 2 ul og ikke fått vite det. Første gangen var det litt tidlig mente hun. Og andre gangen var den en sjenert h*n som ikke ville vise seg frem. Men hun trudde det var en gutt. Men ville ikke si no sikkert. Vi skal på ul igjen i januar og jeg er nå litt usikker på om vi bare skal vente å se når h*n kommer i mars. Pappa'n har mest lyst til å vite det mest pga farger på barnerommet vi må pusse opp og ting + klær. Men jeg tenker litt at kanskje det skal være en overraskelse da dette er nr 2 og siste vi skal ha:) Men jeg kommer sikkert ikke til å klare å bestemme meg helt før vi er på ul i januar. Vi har en prinsesse som blir 3 år i mars. Hva tenker dere om det å velge å ikke vite hva det er?? (hvis de kan se det i januar)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144095983-skal-skal-ikke-vite-kj%C3%B8nnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo selvsagt opp til hver enkelt hva man føler er best, men selv føler jeg at under fødselen så er det å skulle få et barn er spennende nok i seg selv! Og jeg synes det er koselig å finne ut kjønnet under svangerskapet for å kunne kose meg med det da:) selvsagt ifht rom, navn osv, men også med å knytte bånd til babyen..jeg føler hvertfall jeg vet litt mer hvem babyen er og synes det er koselig å kunne omtale babyen som han eller hun:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...