Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Han har sagt han elsker meg... Det er faren til venninna til jenta mi... Ble helt satt ut.. Syns han er kjekk og snill, og vi har alltid hatt god kjemi, men har aldri snakket om noe mer enn om barna, og treffes kun på foreldremøter og sånne ting.. Jeg har samboer så kommer ikke til å skje noe mellom oss. han skilte seg for et halvt år siden, og han har hatt følelser for meg lenge før det sa han. Hva skal jeg gjøre med noe sånt?? Er nesten i sjokk her jeg sitter!?! Anonymous poster hash: c90c2...52e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Ignorer!!!! Anonymous poster hash: a5cae...834
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Ja, ignorerer. Ta det med et smil at du fikk en fin kompliment, men ikke noe mer enn det. Du er jo i et forhold, og faren til venninna av datteren din sier at han elsker deg. Så enten ignorer eller sats på et forhold, du har ikke flere valg. Anonymous poster hash: e5a06...009
Musemorbr / Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Hva svarte du der og da? Uten å vite det er det vanskelig å gi råd. Å ignorere er fint, men da bør han helst ha fått ordet nei først.
Tabitha Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Synes ikke han burde sagt det. Men gjort er gjort... Du får bare prøve å snakke bittelitt mindre med ham, og smile bittelitt mindre til ham? Men ikke akkurat fryse ham ut heller...!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Psycho tenker jeg. En buser da ikke ut med at en elsker noen som om en skulle gått på barneskolen. Anonymous poster hash: 24c63...769
3 i april Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Ignorere, men om han tar det opp igjen eller hinter så sier du at dy er i er lykkelig forhold og at du nok dessverre ikke gjengjelder følelsene.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Psycho tenker jeg. En buser da ikke ut med at en elsker noen som om en skulle gått på barneskolen. Anonymous poster hash: 24c63...769 Det er da absolutt ikke psycho. Følelser kan være sterke, men det var en stor sjanse å ta siden hun er i et forhold... Anonymous poster hash: 67cc2...7d9
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Hvordan kan man elske, virkelig elske, en man ikke kjenner? Man kan være betatt eller forelska, men elske? Tror han og jeg definerer ordet forskjellig Anonymous poster hash: ac877...fec
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Psycho tenker jeg. En buser da ikke ut med at en elsker noen som om en skulle gått på barneskolen. Anonymous poster hash: 24c63...769 Det er da absolutt ikke psycho. Følelser kan være sterke, men det var en stor sjanse å ta siden hun er i et forhold... Anonymous poster hash: 67cc2...7d9 Å "elske" en person en ikke kjenner er i beste fall svært barnslig, dog trolig heller psycho! Anonymous poster hash: 24c63...769
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #11 Skrevet 11. november 2013 Psycho tenker jeg. En buser da ikke ut med at en elsker noen som om en skulle gått på barneskolen. Anonymous poster hash: 24c63...769 Det er da absolutt ikke psycho. Følelser kan være sterke, men det var en stor sjanse å ta siden hun er i et forhold... Anonymous poster hash: 67cc2...7d9 Å "elske" en person en ikke kjenner er i beste fall svært barnslig, dog trolig heller psycho! Anonymous poster hash: 24c63...769 Sterke ord hvis ikke de har snakket mer sammen enn det hun sier er det helt klart. Men jeg tør påstå at du ikke har møtt mange psycho menn hvis du definerer dette som det. Anonymous poster hash: 67cc2...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå