Carina har to små gull Skrevet 11. november 2013 #1 Del Skrevet 11. november 2013 Nå blir guttungen 1 år snart og jeg har fortsatt ikke fått mensen tilbake.. Ikke at jeg savner den, men har nå lurt litt. Satt inn kobberspiral 10 uker etter fødsel, ammer fortsatt en god del så om det er det som er grunnen... Når fikk dere mensen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 11. november 2013 #2 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har hatt den 1 og 1/2 gang på dette året. Trodde den kom, men så forsvant den igjen hehe amming har sine fordeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mama_82 Skrevet 12. november 2013 #3 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg fikk den ikke tilbake med mellomste før han var godt over året. Ammet i 15 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fae Skrevet 12. november 2013 #4 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg tror jeg fikk mensen tilbake i dag. 3.5 uker etter fødsel. Renselsen varte i noen dager her. Usikker på om det er rester av renselsen. Men det er friskt blod så regner med det er tanta. Og jeg som fullammer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 12. november 2013 #5 Del Skrevet 12. november 2013 13 mnd siden fødsel... fremdeles ingen mens. Ammer 2-3 ganger i døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 12. november 2013 #6 Del Skrevet 12. november 2013 Kobberspiral fører til større blødninger, så jeg tviler på at det er grunnen. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 13. november 2013 #7 Del Skrevet 13. november 2013 Her er mini 8 mnd og jeg har fortsatt ikke fått den. Heldigvis. Ammer fortsatt en del så er vel derfor. Er vel bare å nyte det mens det varer, med mindre man ønsker seg en lillebror/søster fort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostalgia Skrevet 13. november 2013 #8 Del Skrevet 13. november 2013 Nå blir guttungen 1 år snart og jeg har fortsatt ikke fått mensen tilbake.. Ikke at jeg savner den, men har nå lurt litt. Satt inn kobberspiral 10 uker etter fødsel, ammer fortsatt en god del så om det er det som er grunnen... Når fikk dere mensen?? Gullet blir ett år på fredag, fortsatt ingen tegn til mens.... Ammer dag og natt enda.... Er nok derfor vi ikke får den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina har to små gull Skrevet 13. november 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 13. november 2013 Ja ammer fortsatt ganske mye. Han får når han vil ha, bortsett fra om natta. Ønsker ikke noen lillebror eller søster Holder med de vi har så den kan godt holde seg borte. Savner den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #10 Del Skrevet 13. november 2013 Fikk ikke mensen tilbake før barnet var 18 måneder. Og det var da jeg sluttet å amme. Savnet den ikke da Anonymous poster hash: 40f58...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 15. november 2013 #11 Del Skrevet 15. november 2013 Jeg fikk den 6uker etter fødsel. Men har ikke hatt den siden. Går på cerazette. Sluttet helt å amme for en uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 15. november 2013 #12 Del Skrevet 15. november 2013 Hun er forresten 6mnd 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå