Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer? La merke til noen tekniske problemer tidligere i dag. Sliter alle med dette, eller er det kun meg?

håper det blir fikset snart :)

Skrevet

Hva skjer? La merke til noen tekniske problemer tidligere i dag. Sliter alle med dette, eller er det kun meg?

håper det blir fikset snart :)

Tester sitering nå. Ser ut til at det funker her. Sitter du på mobil eller pc?

Skrevet

har forsøkt på begge deler :)

Skrevet

Nå prøvde jeg igjen. Da bare hopper siden litt også blir jeg plassert i svar-feltet, uten at det da går an å skrive :)

Skrevet

Takk for info. Da sender jeg til teknisk med en gang! :)

Skrevet

Jeg får heller ikke sitert, det skjer det samme som sommerFrisk beskriver.

Skrevet

Hvilken nettleser bruker dere? 

Det er ingen grunn for at dere plutselig skal få problemer med å sitere. Gjelder dette alle tråder for deg eller bare "nå og da"?

Hvilken "Svar"-knapp trykker du på? Den "Svar"-knappen like under hvert innlegg?

Ser det ut som siden er ferdig med å laste inn? 

Barnimagen eller dinbaby du er på? 

Skrevet

Det skjedde meg også, men har ikke merket noe i dag.

Skrevet

Jeg har også trøbbel med dette, skjer det samme med meg som for de andre.

Skrevet

Noen ganger går det, andre ganger ikke. Finner ikke noe mønster i det. Og jeg er på fra mobil.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg opplever ofte at de knappene ikke kommer opp, men om jeg trykker refresh så løser det seg.

Skrevet

Her får jeg ikke til å sitere selv om jeg trykker på Refresh. Får heller ikke kopiert inn linker.

Skrevet

Jeg får heller ikke sitere.

Skrevet

Jeg får fremdeles ikke sitert eller kopiert tekst/kopiert inn linker. Blir det i det hele tatt jobbet noe med dette problemet??? Nå har det vart LENGE!

Skrevet

Ja, dette er sendt over til teknisk. Skal purre jeg :)

Skrevet

Hei, 

Internet Explorer 11 har gjort noen endringer som gjorde at nettleseren ikke lenger fungerte med tekstverktøyet som forumprogramvaren bruker. 

Jeg har innstallert en midlertidig løsning. Løsningen er at vi ber Internet Explorer 11 om å oppføre seg som Internet Explorer 10 inne på forumsidene. 

Det kan hende at man er nødt til å slette midlertidige cache-filer før man merker at det er fikset: http://pcsupport.about.com/od/maintenance/ht/deltempintfilesie.htm

Håper dette løser problemene for dere :) (Hvis det ikke gjør det, så må jeg vite hvilken nettleser og enhet dere bruker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...