Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hei!Jeg fikk nye naboer nå i sommer.De bor i nabohuset og vi snakker alltid når vi treffes utenfor.De fikk barn tidligere i høst og da kjøpte jeg en liten ting til barnet.Har også vært med denne dama på trilletur et par ganger og har passet hundene deres ei helg de var borte.Saken er den at de igår hadde barnedåp og at vi er bedt over på rester idag.Jeg har aldri vært inne hos de før(kun stått i ganga).Lurer derfor på om jeg burde ta med en blomst eller noe annet,siden vi er invitert.Innflyttingsgave/takk for invitasjonen gave?setter pris på svar:-) Anonymous poster hash: 7e559...b80
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 alltid hyggelig med en blomst da :-) Anonymous poster hash: 93dbc...ddb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 En blomst siden det er første gangen du er der eller en barnebok til dåpsbarnet for eksempel ville sikkert vært hyggelig, men jeg ville ikke sett på det som noe rart om dere droppet det heller. Anonymous poster hash: 5303a...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå