Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Har sendt avgårde en forespørsel på pris på hotell-weekend og skrevet at vi blir; kanskje mellom 11-25. Vanskelig å vite kor mange som kan komme da vi er helt i planleggingsfasen. Har fått et tilbud fra et hotell på Vestlandet og i pristilbudet står det Antal personar: ca 20-25 pers. Er ikkje det egentlig ganske frekt? Kva om vi bare blir 11 liksom, er vi ikkje velkomne da? Må eg skrive på nytt og spør om pris på antall 11-20 personer? Anonymous poster hash: d16fd...b16
<3 2G <3 Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Det beste er å ringe de, mye lettere å få en god pris om du snakker med noen Om det er frekt, nei. Men hadde ringt de.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Det betyr bare at best mulig pris er når dere er 20-25 personer. Hvis dere blir færre må de nok beregne prisen på nytt. Jobber i reisebransjen selv, og man må bare ta utgangspunkt i noe når man gir tilbud, prisen kan variere en del fra 11-25 personer :-) Anonymous poster hash: 45f2d...89a
Sydamen Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 (endret) Overhodet ikke frekt, mer vanlig enn man tror! Jeg gjorde det når vi skulle ha navnefest i vår, fikk noen prosenter avslag per rom. Fikk en kode som måtte brukes innen en dato ved bestilling, så om det ikke var like mange som kom kunne hotellet forsatt selge rommene. Endret 11. november 2013 av Sydamen
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Det betyr bare at best mulig pris er når dere er 20-25 personer. Hvis dere blir færre må de nok beregne prisen på nytt. Jobber i reisebransjen selv, og man må bare ta utgangspunkt i noe når man gir tilbud, prisen kan variere en del fra 11-25 personer :-) Anonymous poster hash: 45f2d...89a KUNNE jo gitt to tilbud da. (Eller tre.) Et fra 11-19 i tillegg til det eg fekk. Er faktisk flere i den gruppen eg ikkje fekk tilbud på (9 alternativer) i forhold til den gruppen eg fekk tilbud på (6 alternativer) Anonymous poster hash: d16fd...b16
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Jeg har alltid tenkt at hotell ikke er noe å forhandle om prisen på. Men da vi i sommer møtte et par på Strømstad spa fortalte de at de var mye på hotell, og at de alltid forahndlet på pris. Jeg ble veldig overrasket. Nå har jeg turt å prøve selv, og fikk faktisk 2000 i avlag, i forhold til hva jeg måtte ut med om jeg bestilte på nett! Dette gjelder bare for to pers da, men skjønner nå at folk gjør det! Anonymous poster hash: 906e7...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå