Gå til innhold

Etter det trippeldrapet på bussen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Jeg kjenner en familie fra Kenya. Snakket nettopp med moren i den familien, de er venner av vår familie. Hun fortalte at etter at de drapet skjedde, har hun ikke tatt bussen en eneste gang. De har ikke bil, og trenger egentlig å ta buss, men hun synes det er så ekkelt, og så tenker hun at folk sikkert blir redde for henne fordi hun er svart, og hun vil jo ikk skremme noen. Hun, som er verdens snilleste, mest kultiverte, kloke og supre dame! Syns det var så trist å tenke på.

Og så tenker jeg på sønnen hennes, som er så grei, sjarmerende, raus, humoristisk og godmodig...Han er bare 20 år, men er jo da en voksen mann, som noen kan synes ser skummel ut.

Så synd hvis de - og kanskje mange andre med mørk hudfarge som bare er snille og pliktoppfyllende, skal gå rundt å tenke sånn.

Det er så viktig å huske på at dette var én person, det er bare han som har begått denne grusomme ugjerningen...Ikke alle andre som kommer fra samme, enorme kontinent, eller som ser ut som om de kommer derfra.

Anonymous poster hash: f1a85...982
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter terroren som var tidligere, har jeg ufrivillig lagt merke til muslimske menn med skjegg, som opptrer i grupper, og bærer på bager. Dersom de skal på samme fly eller buss som meg.

Men jeg ville ikke tenkt noe rart om en kvinne i 50-årsalderen, kanskje bare lagt merke til at hun var kledd som en nomade fra ørkenen (dersom hun var det).

Anonymous poster hash: 16b95...b04
Skrevet

Etter 22 juli. Har jeg blitt skeptisk til norske unge menn...

Anonymous poster hash: a7dd6...e09

Skrevet

Etter terroren som var tidligere, har jeg ufrivillig lagt merke til muslimske menn med skjegg, som opptrer i grupper, og bærer på bager. Dersom de skal på samme fly eller buss som meg.

Men jeg ville ikke tenkt noe rart om en kvinne i 50-årsalderen, kanskje bare lagt merke til at hun var kledd som en nomade fra ørkenen (dersom hun var det).

Anonymous poster hash: 16b95...b04

Hun er ikke det, hun er jo heller ikke muslim. Hun har flotte afrikanske klær i sterke, glade farger.

Anonymous poster hash: f1a85...982

Skrevet

...Jeg kjenner en familie fra Kenya. Snakket nettopp med moren i den familien, de er venner av vår familie. Hun fortalte at etter at de drapet skjedde, har hun ikke tatt bussen en eneste gang. De har ikke bil, og trenger egentlig å ta buss, men hun synes det er så ekkelt, og så tenker hun at folk sikkert blir redde for henne fordi hun er svart, og hun vil jo ikk skremme noen. Hun, som er verdens snilleste, mest kultiverte, kloke og supre dame! Syns det var så trist å tenke på.Og så tenker jeg på sønnen hennes, som er så grei, sjarmerende, raus, humoristisk og godmodig...Han er bare 20 år, men er jo da en voksen mann, som noen kan synes ser skummel ut.Så synd hvis de - og kanskje mange andre med mørk hudfarge som bare er snille og pliktoppfyllende, skal gå rundt å tenke sånn. Det er så viktig å huske på at dette var én person, det er bare han som har begått denne grusomme ugjerningen...Ikke alle andre som kommer fra samme, enorme kontinent, eller som ser ut som om de kommer derfra. Anonymous poster hash: f1a85...982

Kva tror du korfor han gjorde det. Kommer ingen retur bilett til han.

Anonymous poster hash: 62d52...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...