Gå til innhold

å selge leilighet i november/desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dumt..?

lurt - fordi det er færre boliger til salgs, så mindre konkurranse, og det finnes alltid folk som vil kjøpe...?

Anonymous poster hash: c5ed9...6b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker. Salget går jo tregere nå da, og prisene er lavere nå enn i vår. Men på den annen side, så er det vel også billigere å kjøpe nå, så da går det kanskje opp i opp?

Anonymous poster hash: dee85...83e
Skrevet

Har hørt at man får mer for boligen i januar. Så ville ventet om du kan. Uten at jeg er noen ekspert...

Skrevet

Ville ventet.. Markedet er allerede ganske vanskelig, og slutten av november og desember er trege måneder uansett. Ville ventet til slutten av januar, eller aller helst februar.

Anonymous poster hash: fa671...abc
Skrevet

hmm.. megler sier selg nå, ikke vent! 

Anonymous poster hash: c5ed9...6b4
Skrevet

Vi selger nå. Har vurdert å vente, men pga renten velger vi å gjøre det nå. Øker renta vil det faktisk falle. Hittil har det bare flatet seg ut etter eksplosjonen i sommer.

Anonymous poster hash: a689f...48f

Skrevet

Det beste er å vente til etter nyttår, altså Januar. Jeg solgte min i Oktober, og jeg sleit litt, fordi jeg ikke ville selge under takst. Men så solgte jeg den til salgs, noe som bare var rein flaks. Her jeg bor har prisene dalet ned etter sommeren, salget går tregt, og de som blir solgt er langt under taksten og prisantydning. Og eller rundt omkring, har ikke sett noen som har solgt til eller over takst siden sommer.

Anonymous poster hash: 3ecbf...3cf

Skrevet

mente takst og ikke salgs.

Anonymous poster hash: 3ecbf...3cf

Skrevet

Mannen min skulle selge sin leilighet i desember for to år siden, han hadde 3 visninger uten en eneste som kom. De som som kjøpte kom på privat visning, og hadde hastværk med å komme seg i ny leilighet. Solgte i tillegg ganske mye under takst.. 

Det er ikke så mange som har lyst å begynne flyttestyr i desember, så jeg vil anbefale deg å vente til slutten av januar.

Anonymous poster hash: 2b4d4...b63
Skrevet

Vi kjøpte huset vårt i november, det var veldig greit for oss (for å si det sånn). Vi var de eneste som bød, og fikk huset 500.000 under prisantydning.

Anonymous poster hash: 19f9a...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...