Gå til innhold

Er så blakk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fordra å være så blakk! All bufferen er oppbrukt også.. Har vært veldig mye regninger og uforutsett i det siste. Har heldigvis litt mat i fryser og sånn, men det er ikke noe godt å ikke ha penger altså! *utblåsning*

Anonymous poster hash: e40e0...4eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men om du har mat og alt du trenger, hva skal du med penger da? :fnise:

Fy meg, vet hvordan det er å være helt blakk, men klarte ikke å la være å kommentere. Jeg er sjeleglad for at det kommer lønn i morgen - disponibelt beløp på konto er 79 øre.

Skrevet

Men om du har mat og alt du trenger, hva skal du med penger da? :fnise:

Fy meg, vet hvordan det er å være helt blakk, men klarte ikke å la være å kommentere. Jeg er sjeleglad for at det kommer lønn i morgen - disponibelt beløp på konto er 79 øre.

Jeg har 210 kroner igjen og venter på en utbetaling som skulle vært på konto 15. august! Det er ihvertfall mer enn 79 øre da :P

Anonymous poster hash: e40e0...4eb

Skrevet

Tja...skal vi se...jeg har den nette sum av ca 150 kr..det skal vare til permisjonspengene kommer i slutten av mnd.. hurra :S og her er det lite mat i frysa og skap..

Anonymous poster hash: 153c1...7df

Skrevet

Her er det -428.- på konto. Ca 11.000.- i ubetalte regninger og lønn om 3 uker. Noen værre?

Anonymous poster hash: 13568...9cb
Skrevet

Ca 4000kr igjen, lønn i morgen. Men har ca 14Tusen kroner i ekstra utgifter nå så til syvende og sist går jeg i minus neste måned. Null kroner på sparing, men har bsu konto.

Tatt på meg ekstra vakter for at det skal bli ok i desember :-)

Anonymous poster hash: a84b5...06b

Skrevet

Litt godt å høre at det er flere i denne "Fattiglusbåten!"

Har 320 kr på konto og skulle egentlig på julegavehandel go kalendergavehandel i dag...ikke akkurat!

Få heldigvis lønn i morgen,men lånekassenlån skal selvsagt betales, eksta kredittkortregning må betales og samt all de nevnte julegavene...blir vel tomt før ei uke har gått.

HATER å måtte bruke av sparepengene mine!!

Anonymous poster hash: 7f56b...36d
Skrevet

Her er det -428.- på konto. Ca 11.000.- i ubetalte regninger og lønn om 3 uker. Noen værre?

Anonymous poster hash: 13568...9cb

Alltid noen verre. Har omtrent 1000 kr på konto og ubetalte regninger på 14000 + 7500 + 8000 + noen småregninger som utgjør rundt 2000. Forventet å få penger på konto igjen i januar 2014, ingen buffer.

Anonymous poster hash: c443d...6e4

Skrevet

5,25 kr igjen på konto, lønning den 20. Har heldigvis alt av mat. Alle regninger betalt.

Anonymous poster hash: 9e202...af1
Skrevet

260 på konto. Lønn i morgen. Den flyyyyyyr ut ("fly on the wings of bills... fly money flyyyyyy...")

gleder meg veldig til mars når jeg får full lønn igjen... (er i permisjon med 80% lønn) har 200 i pengeboka, full fryser så vi klarer oss fint.

Anonymous poster hash: fe2cf...ae5

Skrevet

Her har jeg 512. Hadde det ikke vært for at mamma overførte 500,- før helga hadde jeg hatt 12,- Helt tilfeldig, men på akkurat rett tid! Hehe :) Heldigvis lønn i morgen :)

Anonymous poster hash: 99459...31f

Skrevet

Her er jeg 5500 i minus, har nesten ikke noe mat i hus, 200 kroner på kortet, en regning på 300 kroner som MÅ betales og lønning kommer 15. Når alt er betalt da, sitter jeg igjen med 2000 kroner som skal holde til mat, kollektivt og aktiviteter for meg og ungen. Jippi...

Anonymous poster hash: 7fcba...0e7

Skrevet

Når jeg leser slike tråder kjenner jeg at jeg er enormt priviligert som har en godt betalt jobb. Her kommer lønnen den femtende, og jeg har 56.000 kr på konto i tillegg til en stor buffer konto. Jeg har jobbet mye for å komme i den situasjonen jeg er nå, men det burde ikke vært så store forskjeller i dette landet.

Anonymous poster hash: 74a73...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...