Gå til innhold

☼ IKM UKE 50 ☼

Anbefalte innlegg

Er veldig spent jeg også. Har også vært frysen de siste dagene.
I går hadde jeg stikkinger i livmor, ellers lite symptomer.
Krysser fingrene for at ikke TR kommer på fredag. 

Hva heter billig testene fra apoteket?
Er det flere strimler i en pakke? Vurderer å kjøpe veldig snart...

Fortsetter under...

Veldig mange positive denne uken, vi får vel alle termin i august vi da :)

Går alt bra nå så har jeg termin 23 august. Blir storfamilie....haha... 4 unger, en liten hund, en katt, en kanin og fire gullfisk!!! Glad galhus for et liv det skal bli med baby, nattevåk, etterhvert en liten tulle eller ramp som river duker og alt nipset må pakkes bort igjen :D

Akurat nå føler jeg at jeg er gal som har latt mannen overtale meg til dette her. Mannen har mast nå i 3-4 år om en til, i starten var svaret: OVER MITT LIK!!!! ALDRI!!! FERDIG!!! Hoho.... Rart hvordan tid, litt mas og gnål, pluss glemsel og "skrangling i eggstokkene hver gang man ser et nyfødt nurk" kan forandre ting :)

Annonse

Da ble en CB med hjem etter jobb - og den viste "Gravid 1-2"...... Oioioi, det ble full klaff i første forsøk!! :jepp:

Kan ikke vente til samboeren kommer hjem fra pendlerjobb i morgen!

Akkurat nå er jeg bare paff.. Sitter i sofaen og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Kroppen er jo den "samme gamle", men jeg er altså gravid.. Hadde vel sett for meg en drøss med tidlige symptomer og at ting skulle kjennes noe anderledes ut. Foreløpig er det bare inne i hodet ting har forandret seg... :sprettoy:

Da ble en CB med hjem etter jobb - og den viste "Gravid 1-2"...... Oioioi, det ble full klaff i første forsøk!! :jepp:

Kan ikke vente til samboeren kommer hjem fra pendlerjobb i morgen!

Akkurat nå er jeg bare paff.. Sitter i sofaen og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Kroppen er jo den "samme gamle", men jeg er altså gravid.. Hadde vel sett for meg en drøss med tidlige symptomer og at ting skulle kjennes noe anderledes ut. Foreløpig er det bare inne i hodet ting har forandret seg... :sprettoy:

Jeg måtte ta en CB digital sånn for sikkerhets skyld jeg også i dag. Gravid 1-2 her også.... Begynner å gå opp nå..,var på besøk til høygravid venninne i dag...kribler i magen. Jeg valgte å fortelle det til mamma i dag, blir vanskelig å skjule det for henne. Hun ble mildt sagt overrasket...hehe... Holder på hemmeligheten til jeg gir grønt lys. Mamma er mer praktisk annlagt og ikke den som øser seg opp.

Var å titta på Barnas Hus, mye lekkert der ja...sukk....

Mandag 9. desember
- 2014 (pp 3)

Tirsdag 10. desember
-

Onsdag 11. desember
-lille Ugla (pp 7)
-Sine

Torsdag 12. desember
- druestik (pp 13)
- mama foodie (pp 9)
- Thelma_86 (pp 9)

- SpentPrøver (pp1)

Fredag 13. desember
- 2gull og et gull til? (pp1 etter MA)
- Lille_frøken_87

Lørdag 14. desember
-AHENG
- Lohne (pp2)
-vaskedama pp1

- Anonym ønsker mirakel nr.3 (pp1)

- MammaMø85

Søndag 15. desember
-

♥Gravid ♥
- Ugl@ er tilbake (pp1) IKM 12 des

​- :: Frøken velferdsrett IKM 9 des
- Oss&2 små skatter? (pp 4) IKM 15 des

- Marmamma (pp2) IKM 14 des (svak pos:D)

- SpentPrøver (pp1) IKM 12.des

:strix:

♦TR har kommet ♦
-KlarForBarnNr2

Hei :-) jeg er da ny her :-)

Vi prøver å få nr 2, men det har tatt sin tid (syns jeg):-P

Jeg satt inn hormonspiral etter nr 1, men tok den ut etter et år da den ødela sykluser min. Hadde mensen i to uker i strekk og en uke uten å ha blødninger og så var det på'n igjen med mensen.

Tok den ut 24 juni og fikk da vanlig sykluser tilbake :-) så fra da har vi prøvd å få nestemann.

Er nå 3 dager siden jeg skulle ha hatt mensen, men den har ikke kommet ennå :-)

Kan det nå vises på testen at jeg er gravid eller burde jeg vente til neste uke????

Jeg har ingen symptom på graviditet heller, men det hadde jeg ikke på nr 1 heller.

Venter spent!!!!

Hei :-) jeg er da ny her :-)

Vi prøver å få nr 2, men det har tatt sin tid (syns jeg):-P

Jeg satt inn hormonspiral etter nr 1, men tok den ut etter et år da den ødela sykluser min. Hadde mensen i to uker i strekk og en uke uten å ha blødninger og så var det på'n igjen med mensen.

Tok den ut 24 juni og fikk da vanlig sykluser tilbake :-) så fra da har vi prøvd å få nestemann.

Er nå 3 dager siden jeg skulle ha hatt mensen, men den har ikke kommet ennå :-)

Kan det nå vises på testen at jeg er gravid eller burde jeg vente til neste uke????

Jeg har ingen symptom på graviditet heller, men det hadde jeg ikke på nr 1 heller.

Venter spent!!!!

Du kan nok teste nå :-) lykke til. Jeg har egentlig IKM i morgen, men testet positiv alt på søndag, svakt, i dag slo CB digital ut, 1-2 uker :-) nr 4 her, tok ut hormonspiral 6 nov. Blir jo gravid bare mannen snuser på meg tydeligvis.

Annonse

Så gøy at så mange er blitt gravide!! Her venter jeg til lørdagsmorgen, de to andre gangene testet jeg alene. Kanskje mannen kan være med på testing denne gang. Prøver tross alt på sistemann..

Har masse murringer, men tror kanskje det er tanta som melder sin ankomst.. De to forrige graviditetene hadde jeg ømme bryster, og det har jeg ikke nå.. :-( :-(

Man kan jo bli gal.

Siden jeg er ny på dette forumet. Så legger jeg merke til ord eller utrykk dere bruker mye her inne. Jeg får ikke helt med meg hva det betyr.

Hva er:

-TS

-IKM

-EL

-DPO

-PP(tall)

Kall meg gjerne dum, men jeg er ny her :-P og må da ha alt inn med spiseskje :-)

Da ble jeg litt klokere vettu :-) takk for svar :-)

I morgen blir det nok å kjøpe en CB test på apoteket for å se om jeg har en liten spire i bolleovnen :-)

Får satse på at IKM i morgen eller i det heltatt <3

Mandag 9. desember
- 2014 (pp 3)

Tirsdag 10. desember
-

Onsdag 11. desember
-lille Ugla (pp 7)
-Sine

Torsdag 12. desember
- druestik (pp 13)
- Thelma_86 (pp 9)

- SpentPrøver (pp1)

Fredag 13. desember
- 2gull og et gull til? (pp1 etter MA)
- Lille_frøken_87

Lørdag 14. desember
-AHENG
- Lohne (pp2)
-vaskedama pp1

- Anonym ønsker mirakel nr.3 (pp1)

- MammaMø85

Søndag 15. desember
-

♥Gravid ♥
- Ugl@ er tilbake (pp1) IKM 12 des

​- :: Frøken velferdsrett IKM 9 des
- Oss&2 små skatter? (pp 4) IKM 15 des

- Marmamma (pp2) IKM 14 des (svak pos:D)

- SpentPrøver (pp1) IKM 12.des

:strix:

♦TR har kommet ♦
-KlarForBarnNr2

- mama foodie (pp9) :(

IKM var på tirsdag eller kanskje i går, har fremdeles ikke sett noen tante.... Har selvsagt testa i lang tid (fikk ny ladning billigtester fra Kina, så har mange), men de blir negative gitt... Forrige gang jeg var gravid testa jeg positivt 4 dager før IKM, så derfor tror jeg jo heller ikke at jeg er gravid, men hvorfor i all verden får jeg da ikke mensen? Et lite håp er det jo selvsagt, og uante muligheter for googlesøk og tolkninger av diverse.

Usikker på hva jeg ville med dette innlegget, men kanskje noe tilbakemeldinger av typen: "jeg testa også tidlig positivt en gang, mens neste gang produserte jeg HCG seint, og testa ikke positivt før etter IKM", er vel av det jeg kan anse som spennende :fnise::skravle::P

TR ankommet. IKM skulle ha vært på mandag. Hadde allerede vært å kjøp tester på ettermiddag og var så klar for å teste når jeg kom hjem fra jobb sent i kveld. Siden det da var på fjerde dagen over IKM. Når jeg kom på jobb så var TR ankommet. Når jeg kom hjem fra jobb så tenkte jeg skulle ta en test for sikkerhetenskyld om at jeg ikke er gravid. Jeg syns jeg kunne se en sterk strek og en svak strek på rfsu sin i kveld.

Nå blir jeg jo ennå mer usikker om hva jeg er eller ikke. Er det en innbilning at jeg kan se den svake eller ikke?

Skal ta en ny test i morgen der det står gravid, ikke gravid....

Fortvilet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...