Gå til innhold

☼ IKM UKE 50 ☼

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dag 11 og neg test :( Gir ikke opp håpet enda, vet det er tidlig, men "føler" meg ikke gravid.

De færreste kjenner noe så tidlig og negativ test er også veldig vanlig. 10 dpo her, men skal vente noen dager til før jeg tester. Trodde jeg kjente litt i pupper og forandret luktesans her for et par dager sia, men det er bare innbildning innser jeg, for tidlig.

Jeg skal vente til IKM før jeg tester, hvis ikke TR kommer, og kommer TR så skal jeg kose meg med masse spekemat, øl og vin neste helg å rett og slett " glemme" hele prøvinga noen uker. Neste eggløsning blir ikke før i romjula/ nyttårshelga uansett her ( syklus på rundt 35 dager).

Dag 11 og neg test :( Gir ikke opp håpet enda, vet det er tidlig, men "føler" meg ikke gravid.

De færreste kjenner noe så tidlig og negativ test er også veldig vanlig. 10 dpo her, men skal vente noen dager til før jeg tester. Trodde jeg kjente litt i pupper og forandret luktesans her for et par dager sia, men det er bare innbildning innser jeg, for tidlig.

Jeg skal vente til IKM før jeg tester, hvis ikke TR kommer, og kommer TR så skal jeg kose meg med masse spekemat, øl og vin neste helg å rett og slett " glemme" hele prøvinga noen uker. Neste eggløsning blir ikke før i romjula/ nyttårshelga uansett her ( syklus på rundt 35 dager).

Ja, man får trøste seg med det. Blir masse rødvinskos i jula her også hvis jeg ikke er gravid. Neste PP her blir i januar....håper på en liten julegave i magen da :)

Noen som vet om det kommer opp en skyggestrek på strimlene fra billige-tester.no etter 3-4 min hvis den er negativ? Altså om det kommer opp strek uansett når tiden er ute?

Nei, det har jeg aldri vært borti. De har vært like negative etter tiden også.

Noen som vet om det kommer opp en skyggestrek på strimlene fra billige-tester.no etter 3-4 min hvis den er negativ? Altså om det kommer opp strek uansett når tiden er ute?

Dukka ikke opp noen strek på min billigstrimmel i sta, men clearblue pluss var svak, men utviksomt positiv!!! Jeg skulle vente noen dager til...men sprakk. Ligger litt utslått i senga nå både jeg og gubben. Kommer til å ta ny test om noen dager for sikkerhetsskyld.

Annonse

Apoteket åpner kl 12, da er det bare rett bort å kjøpe flere tester :)

Lykke til, håper du får en positiv test du også. Begynner å synke inn her nå, tidlig, men jeg er altså gravid i dette øyeblikk. Håper inderlig spiren klorer seg fast her og vokser seg stor og sterk. Mannen er helt vill av glede, pilte ned å lage den frokosten til meg ... <3

Lykke til, håper du får en positiv test du også. Begynner å synke inn her nå, tidlig, men jeg er altså gravid i dette øyeblikk. Håper inderlig spiren klorer seg fast her og vokser seg stor og sterk. Mannen er helt vill av glede, pilte ned å lage den frokosten til meg ... <3

Gratulerer!:):)

Frøken Velferdsrett" data-cid="145915881" data-time="1386189670" data-date="04 desember 2013 - 21:41">

Oj.. har du?? Grattis:) :)

Hvilken test brukte du?

i dag brukte jeg billigtester.

sistgang brukte jeg A1 og CB.

har kjøpt rufs, som jeg skal prøve i morgen tenkte jeg.

men jeg tørr ikke tro på det. jeg har ikke sakt noe til kjæresten, for jeg vil se først. for tenk om det skjer sånn som sist.

Hvordan går det med deg?:)

Annonse

Å så flott :) Gratulerer.

Jeg kan ikke tro det....er vi virkelig så heldige igjen :) LYKKE ♥♥♥

Gratulerer til deg også, svak positiv er positiv det også. Så lenge man ner en strek der så er det HCG, og helt nrmalt med svak svak strek så tidlig. Jeg tenker jeg tar en ny test just in case om et par dager, den bør bli sterkere :-)

Føler det er heeeelt ok å forsake både spekemat og juleøl denne jula ja. Heldigvis mye annet godt, og Claustaler duger til pinnekjøttet det også nemlig!

Bobler av lykke, krysser fingre for alle dere andre også.

:: :) Frøken Velferdsrett" data-cid="145915881" data-time="1386189670" data-date="04 desember 2013 - 21:41 said:

Hvilken test brukte du?

men jeg tørr ikke tro på det. jeg har ikke sakt noe til kjæresten, for jeg vil se først. for tenk om det skjer sånn som sist.Hvordan går det med deg? :)

Det går veldig bra :) jeg har fått posive tester både morgen og kveld vær dag de 5 siste dagene. og testene blir gradvis sterkere.

så det begynner å gå opp for meg at det skal bli baby.jeg har ikm i morgen...

fortalte det til kjæresten i går. han ble veldig glad, men også litt skremt tror jeg... hehe..

jeg er mest skremt :D

Dukka ikke opp noen strek på min billigstrimmel i sta, men clearblue pluss var svak, men utviksomt positiv!!! Jeg skulle vente noen dager til...men sprakk. Ligger litt utslått i senga nå både jeg og gubben. Kommer til å ta ny test om noen dager for sikkerhetsskyld.

Gratulerer :) kjempe stas med en til :)

Frøken Velferdsrett" data-cid="145925982" data-time="1386531895" data-date="i dag, 19:44">

:: :) Frøken Velferdsrett" data-cid="145915881" data-time="1386189670" data-date="04 desember 2013 - 21:41 said:

Hvilken test brukte du?

men jeg tørr ikke tro på det. jeg har ikke sakt noe til kjæresten, for jeg vil se først. for tenk om det skjer sånn som sist.Hvordan går det med deg? :)

Det går veldig bra :) jeg har fått posive tester både morgen og kveld vær dag de 5 siste dagene. og testene blir gradvis sterkere.

så det begynner å gå opp for meg at det skal bli baby.jeg har ikm i morgen...

fortalte det til kjæresten i går. han ble veldig glad, men også litt skremt tror jeg... hehe..

jeg er mest skremt :D

Gratulerer så mye du også, blir kjempe spennende med en til. Litt skummelt for oss også, selv om dette er nr 4, begynner å bli ei stund sia sist tross alt :-)

☼ IKM UKE 50 ☼

Mandag 9. desember
- 2014 (pp 3)

Tirsdag 10. desember
-

Onsdag 11. desember
-lille Ugla (pp 7)
-KlarForBarnNr2 (pp4)
-Sine

Torsdag 12. desember
- druestik (pp 13)
- mama foodie (pp 9)
- Thelma_86 (pp 9)

- SpentPrøver (pp1)

Fredag 13. desember
- 2gull og et gull til? (pp1 etter MA)
- Lille_frøken_87

Lørdag 14. desember
- marmamma (pp2)
-AHENG
- Lohne (pp2)
-vaskedama pp1

- Anonym ønsker mirakel nr.3 (pp1)

- MammaMø85

Søndag 15. desember
-

♥Gravid ♥
- Ugl@ er tilbake (pp1) IKM 12 des

​- :: Frøken velferdsrett IKM  9 des
- Oss&2 små skatter? (pp 4) IKM 15 des

Stemmer dette?? Dere tester tidlig positiv da :D ojoj..  :strix: 

♦TR har kommet ♦
-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...