Gå til innhold

☼ IKM UKE 50 ☼

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet positivt for to dager siden. Har hatt litt murring nederst i magen av og til, våknet i natt med litt mer enn vanlige menssmerter. Har gått og vært litt nervør for at TR skulle komme i dag, men foreløpig ingenting.. Er dette normale smerter? Har ikke vært gjennom svangerskap tidligere, så dette er spennende og litt skummelt...

Mandag 9. desember
- 2014 (pp 3)

Tirsdag 10. desember
-

Onsdag 11. desember
-
-Sine

Torsdag 12. desember
- druestik (pp 13)
- Thelma_86 (pp 9)

- SpentPrøver (pp1)

Fredag 13. desember
- 2gull og et gull til? (pp1 etter MA)
- Lille_frøken_87

Lørdag 14. desember
-AHENG
- Lohne (pp2)
-vaskedama pp1

- Anonym ønsker mirakel nr.3 (pp1)

- MammaMø85

Søndag 15. desember
-

♥Gravid ♥
- Ugl@ er tilbake (pp1) IKM 12 des

​- :: Frøken velferdsrett IKM 9 des
- Oss&2 små skatter? (pp 4) IKM 15 des

- Marmamma (pp2) IKM 14 des (svak pos:D)

- SpentPrøver (pp1) IKM 12.des

:strix:

♦TR har kommet ♦
-KlarForBarnNr2

- mama foodie (pp9) :(
-Lille Ugla

Da kom TR denne måneden også. Begynner å bli litt fortvilet siden vi har prøvd en god stund nå. Prøver å tenke på den fine tida som er nå i jula og satser på at juleferien gjør susen for en liten spire på nyåret :)

Testet positivt for to dager siden. Har hatt litt murring nederst i magen av og til, våknet i natt med litt mer enn vanlige menssmerter. Har gått og vært litt nervør for at TR skulle komme i dag, men foreløpig ingenting.. Er dette normale smerter? Har ikke vært gjennom svangerskap tidligere, så dette er spennende og litt skummelt...

Jeg merket graviditeten på denne måten :) Ble liggende våken å kjenne på smertene kvelden før jeg testet. For meg kjentes det ut som smertene jeg pleier å få akkurat når mensen bryter løs, bare at den IKKE gjør det :) Noen ganger er det faktisk veldig vondt!

Endret av marmamma

Annonse

:/ da er det vel over og ut denne gang for oss også.. tok test i mårest. Negativ :( var til lege/gyn i dag for å ta en masse blodprøver, hormonprøver ++ fikk de til å ta en hcg prøve for å være helt sikker på at jeg ikke er gravid. Men den var og såklart negativ :( så da er det bare å fortsette prøvinga.. har IKM i dag.. og i gen tegn til at mensen kommer enda heller. Så det er litt rart.. men får vel bare sette seg ned og vente på tanta :(

Tusen takk for svar, alle sammen! Jeg pleier ikke å ha særlig smerter, bare litt mild murring. Men i natt våknet jeg med skikkelige smerter og brukte en god stund på å slappe av og ikke bekymre meg for om TR kommer likevel. Nå kommer smertene litt av og til, men mildere.. og kun positive tester, ingen TR :-D

Godt å få høre noen andres opplevelser også. Bestilte time hos lege i dag, men fikk ikke time før 7.januar - så bare å slå seg til ro en stund..

Til dere som har fått besøk av TR - nyt juletida og så krysser jeg fingrene for at 2014 blir et godt år for oss alle!!

Mandag 9. desember
- 2014 (pp 3)

Tirsdag 10. desember
-

Onsdag 11. desember
-
-Sine

Torsdag 12. desember
- druestik (pp 13)
- Thelma_86 (pp 9)

- SpentPrøver (pp1)

Fredag 13. desember
- Lille_frøken_87

Lørdag 14. desember
-AHENG
- Lohne (pp2)
-vaskedama pp1

- MammaMø85

Søndag 15. desember
-

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦
-KlarForBarnNr2

-Lille Ugla
- MammaMø85

TR kom, men kvalm er jeg.. jaja, går vel over

Ingen TR ennå, men mulig IKM er senere også (krysser fingre for at den ikke er det) ikke tatt test ennå, har bare 1 så venter så lenge som mulig....

Skjønner ikke at du klarer å holde deg unna testinga så lenge! Det er tøft gjort!

Ønsker deg lykke til når du tester, og hold oss oppdatert :D

Annonse

TR har ikke kommet og 2 dager over IKM. Føler murringer innimellom.
Har ikke tatt noen test enda, men det blir i løpet av uka.
Er spent nå. Hadde MA i oktober.
Om det skulle gå på første forsøk etter den, er det jo helt supert :yvonne:

Gratulerer til alle dere med positiv test-fin førjulsgave :hjerte:  :gave: 

TR kom i helga, så da klassa syklusen for første gang på flere år... Vi går inn i PP9 (eller er det 10), og jeg må innrømme at det gnager litt... Heldigvis har vi ei herlig jente, så vi har jo fått det til en gang.... Gratulerer til dere med fin førjulspresang! :-)

Heisann.. Tok test i ettermiddag.. Dag 41 i syklus.. Fikk en svak strek etter en stund.. Vet ikke helt om det var innenfor gyldighetstida, da.. Bruker å ha lange og variable sykluser, men det er sjelden det går så lang tid som nå..

Testa ikke med morgenurin, men det var jo noen timer siden sist jeg var på do...

Hva tror dere, er det bare kjemisk kanskje.?

Har en test til så skal teste igjenn på onsdag hvis jeg ikkje begynner å blø før da... Får håpe testen blir sterkere da...

:)

Hihi. :) ja, får prøve det da. :) sambo så den i dag han altså.. ;) skal uansett til byen på onsdag, så jeg kan uansett kjøpe ny test da, hvis det fortsatt er uklart etter i morgen..

Men etter 13pp har vi begge veldig lite forhåpninger. :P

Mandag 9. desember
- 2014 (pp 3)

Tirsdag 10. desember
-

Onsdag 11. desember
-
-Torsdag 12. desember
- druestik (pp 13)
- Thelma_86 (pp 9)

- SpentPrøver (pp1)

Fredag 13. desember
- Lille_frøken_87

Lørdag 14. desember
-AHENG
- Lohne (pp2)
-vaskedama pp1

- MammaMø85

Søndag 15. desember
-

♥Gravid ♥

-Sine

♦TR har kommet ♦
-KlarForBarnNr2

-Lille Ugla
- MammaMø85

:( testet igjenn i mårres...

Streken var mye mye svakere nå.. Bare så vidt jeg ser den..

Da var det vel bare kjemisk igjenn..

Kjenner jeg min flaks riktig så kommer det vel ikke ut før på julaften eller noe, så jeg kommer til å styrtblø hele jula!

:( :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...