Gå til innhold

Fastleger i Oppegård og Ski.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en fastlege i Oppegård eller Ski? Har vært inne på www.legelisten.no og sett, men der er det ikke skrevet så mange omtaler om alle.

Anonymous poster hash: 11d17...009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Anne Kristin Landerud Brevik er grei lege på Kolbotn.

Anonymous poster hash: e6b0a...a5e

Skrevet

Jeg har en som heter Veka nå, på Solgården legesenter. Har bare vært der et par ganger, men har vært fornøyd. En ung fyr, ble litt forskrekket over hvor hipp han var da jeg skulle ta celleprøve, men han er ryddig og profesjonell. Tenker at fordelen med en nokså ung lege er at han sikkert er faglig oppdatert og ikke bare surfer på gammel lærdom. 

Anonymous poster hash: 1eb4f...e69
Skrevet

Torgveien legesenter

Anonymous poster hash: c0c16...455

Skrevet

Anne er også på Solgården og har vært hos veka noen gr når hun har vært syk. Han virker seriøs men ikke bra nok i mine øyne.

Skrevet (endret)

Torstein Michelet :)

Jeg har kun vært hos ham på legevakt (måtte ha hjelp til å ta av tape etter KS).

Fantastisk hyggelig mann! Holder til i Ski.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Takk for svar! Flere som har erfaringer å dele?

Hi

Skrevet

Samboer er veldig fornøyd med birger løvland. Jeg er veldig fornøyd med torill lutnæs. Kan absolutt anbefale hun. I ski begge to.

Anonymous poster hash: 6f0cc...55c

Skrevet

Anne Kristin Landerud Brevik er grei lege på Kolbotn.

Jeg har gått hos henne i mange år og har vært veldig fornøyd. Har i tillegg gått hos Jane Marie Slåttsveen som var vikar for Brevik mens hun var i permisjon og henne likte jeg også veldig godt. Hun har egen liste og har ledige plasser (måtte inn på min fastlege for å huske hva hun het ;) )

Anonymous poster hash: d6d9c...0f5

Skrevet

Imer Mecinaj er jeg kjempe fornøyd med.

Lars Henning Holø er flink

Ted Korvan  er flink.

Diako Hamedi fikk jeg et godt inntrykk av.

Jeg har kronisk sykt barn så jeg har vært innom  de fleste legesentere i Ski.

Skrevet

Imer Mecinaj er jeg kjempe fornøyd med.

Ted Korvan er flink.

Jeg har kronisk sykt barn så jeg har vært innom de fleste legesentere i Ski.

Vil absolut ikke anbefale Diako Hamedi!

Har hatt han som lege men byttet da han ikke klarte å holde orden på sakene.

Første gangen virket han veldig flink. Flink med barn. Men etter hvert gikk det bare nedover.

Henvisningene han skriver inneholder feil informasjon. Sykemeldingen roter han fryktelig med. Har flere jeg kjenner som har hatt han og ikke vært fornøyd. Blir mye ekstra jobb når man må ringe å få rettet på både det ene og det andre.

Hadde 12 ukers kontroll hos han. Testet bare blodtypen min og glemte resten.

Fikk beskjed av jordmor noen uker før termin at jeg måtte få tatt alle de andre testene også før fødselen.

Hyggelig mann, men ha han som lege er uaktuelt.

Ellers har jeg hørt bra ting om de andre legene på ski legesenter.

Anonymous poster hash: afd4f...43e

Skrevet

Samboer er veldig fornøyd med birger løvland. Jeg er veldig fornøyd med torill lutnæs. Kan absolutt anbefale hun. I ski begge to.

Anonymous poster hash: 6f0cc...55c

Jeg er ikke særlig fornøyd med Toril Lutnæs.

Anonymous poster hash: 83d7e...1af

Skrevet

Kjønniksen på Greverud er veldig fin! Jeg har i grunn veldig godt inntrykk av alle legene der.

Anonymous poster hash: d3627...fae
Skrevet

Er det virkelig greit at leger man ikke liker legges ut med fullt navn? Husker fra tidligere at en slik tråd på kvinneguiden ble rapportert nettopp pga outing av privatpersoners navn.

Anonymous poster hash: 0fbde...643

Skrevet

Er det virkelig greit at leger man ikke liker legges ut med fullt navn? Husker fra tidligere at en slik tråd på kvinneguiden ble rapportert nettopp pga outing av privatpersoners navn.

Jeg vet ikke, dette er jo ikke "privatpersoner". Vi snakker om legene ikke personene hvordan han eller hun er privat.

Jeg synes det ville være rart om det ikke er lov å diskutere dette på et saklig grunnlag.

Skrevet

Greverud legesenter er et veldig hyggelig sted. veldig fornøyd med dr Olsen.

Anonymous poster hash: 59c05...ea6

Skrevet

Imer Mecinaj er jeg kjempe fornøyd med.

Ted Korvan er flink.

Jeg har kronisk sykt barn så jeg har vært innom de fleste legesentere i Ski.

Og du leste riktig??at dette skulle være gode leger. Imer burde ikke vært lege og tror ikke det er lenge før han mister hele legelisensen. Om du mener han er god så begynner jeg virkelig å lure på hva som er galt med dømnekraften din!!!

Skrevet

Er det virkelig greit at leger man ikke liker legges ut med fullt navn? Husker fra tidligere at en slik tråd på kvinneguiden ble rapportert nettopp pga outing av privatpersoners navn.Anonymous poster hash: 0fbde...643

Jeg vet ikke, dette er jo ikke "privatpersoner". Vi snakker om legene ikke personene hvordan han eller hun er privat.Jeg synes det ville være rart om det ikke er lov å diskutere dette på et saklig grunnlag. Anonymous poster hash: c0c16...455

Jeg tror neppe at det som kommer fram her er saklig. Man har sine personlige meninger om legene, og man dømmer legens dyktighet utfra sine erfaringer og ikke på bakgrunn av faglige vurderinger av legens yrkesutøvelse. Jeg synes ihvertfall ikke det er kult med slike tråder. Da kan dere heller bruke legelisten.no.

Ps Er selv lege, og synes ikke det er kjekt å finne mitt og kollegers navn i slike tråder på nettet. Det tror jeg heller ikke du hadde synes om du var lege, eller førskolelærer for den saks skyld.

Skrevet

Jeg tror neppe at det som kommer fram her er saklig. Man har sine personlige meninger om legene, og man dømmer legens dyktighet utfra sine erfaringer og ikke på bakgrunn av faglige vurderinger av legens yrkesutøvelse. Jeg synes ihvertfall ikke det er kult med slike tråder. Da kan dere heller bruke legelisten.no.

Ps Er selv lege, og synes ikke det er kjekt å finne mitt og kollegers navn i slike tråder på nettet. Det tror jeg heller ikke du hadde synes om du var lege, eller førskolelærer for den saks skyld.

Men på den siden som det linkes til i denne tråden, er det jo et kommentarfelt for hver enkelt lege. Ikke alt er positivt der heller og ikke alt er saklig ser det ut til. Hvis man er helt ukjent et sted og skal velge fastlege, må man vel kunne be om informasjon. Akkurat som jeg leser forbrukertester eller spør om barnevogner her inne. Så lenge legevirksomhet er såpass kommersialisert, må dere nesten tåle det. Innen rimelighetens grenser selvfølgelig. 

Skrevet

Ser ikke den store forskjellen på å skrive her eller på legelisten. Hadde legelisten hatt flere omtaler, hadde det vært enklere for meg å velge lege.

Jeg er generelt redd for å gå til legen og vil gjerne vite så mye som mulig om legen på forhånd før jeg går dit. Har litt tillitsproblemer kan man si. Har fått noen flere anbefalinger fra bekjente, så jeg har snevret inn utvalget mitt.

Er først og fremst på utkikk etter en lege som er god på depressive lidelser. Hvis det er flere som kan komme med anbefalinger, så setter jeg stor pris på det. Tusen takk til alle dere som har svart.

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...