Gå til innhold

4 mnd baby - vil ikke sove - HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en baby på 4 mnd. Han er verdens blideste unge og legger bra på seg, fullammes. MEN når han skal sove finner han ikke roen altså... Verken på dag eller nattestid. Han kan sovne for så å våkne etter kun 40 min og skrike og da er vi i gang! Våkner MANGE ganger om nettene og sover kun korte perioder på dagen, må ammes eller trilles for å få sove. Synes nesten det bare blir verre - noen med erfaringer? Han ligger veldig bakover med hodet og sover som sagt veldig urolig.

Mimifon for luftsmerter?

Nakkeproblemer?

Øre?

Noen andre som har det sånn, som vet hva dette kan være? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verste er vel egentlig at han skriker utrøstelig før han sovner nesten hver kveld! :(

Skrevet

Hei, jeg har en baby på 4 mnd. Han er verdens blideste unge og legger bra på seg, fullammes. MEN når han skal sove finner han ikke roen altså... Verken på dag eller nattestid. Han kan sovne for så å våkne etter kun 40 min og skrike og da er vi i gang! Våkner MANGE ganger om nettene og sover kun korte perioder på dagen, må ammes eller trilles for å få sove. Synes nesten det bare blir verre - noen med erfaringer? Han ligger veldig bakover med hodet og sover som sagt veldig urolig.

Mimifon for luftsmerter?

Nakkeproblemer?

Øre?

Noen andre som har det sånn, som vet hva dette kan være? 

Har du prøvd å legge han på siden? kan han ha vondt for å sovne på ryggen? Min eldste likte overhodet ikke å sove på ryggen, og man har jo veldig angst for å legge de på magen, men jeg måtte gjøre det, for så å snu ham etter en stund. Han sov også på en myk pute, det gikk greit, så han hadde nok litt vondt, var litt stiv og sov dårlig på ryggen. Bare et tips:) Og det å må ammes eller trilles i søvn er veeeeldig vanlig, vanligere enn bare å legge de ned for å sove, desverre:) Men, alt har sin fase, og alt går over, om det er noe trøst. :)

Skrevet

Om han ligger veldig bakover med hodet, så er jo ikke det helt normalt. Hadde tatt en tur til kiropraktor.

Skrevet

Takk for svar! Vi var hos Kiropraktor i dag, han hadde en bitteliten låsning nederst i ryggen... 

Lillegutt liker best å sove på siden, og med en tynn liten pute. Eneste er at han ligger med ansiktet ned i puta så jeg våkner hele tiden å må sjekke på han. Akt går i perioder ja, viktigste er at lille er fornøyd og har det bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...