Gå til innhold

Eske med julegodt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Jeg skal lage en eske med julegodt til en fattig familie. Tenkte å bruke 700-800 kr. Hva skal jeg putte oppi?

Anonymous poster hash: 6015e...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hermetikk, pålegg, sjokolade, kjeks, frukt, julepølse, spekemat, ost

Anonymous poster hash: 0cc2b...2e0

Skrevet

Det kommer jo ann på hva de liker og hvor fattige de er.

Er det en famile med 5 barn somikke har til vanlig mat i hverdagen blir det litt andre behov enn om det er til en enslig forsørger med et barn som klarer hverdagen men ikke har noe ekstra.

Anonymous poster hash: 0eb7b...5da
Skrevet

Regner med du mener både mat og godterier? I så fall:

Surret juleskinke (kan brukes til middag en dag og rester som pålegg), spekemat, egg, div pålegg (sild, ost, leverpostei, kjøttpålegg), gløgg, julekaker (pepperkaker el.l.), marsipan, sjokolade, julekake og brunost, frukt, nøtter...

Ja, det var det jeg kom på i farten.

Anonymous poster hash: 6470a...d85

Skrevet

Er ikke et gavekort i matbutikken bedre enn at du handler foresten? Da kan de jo selv avgjøre hva de har mest bruk for.

Skrevet

Takk for tips! Det er en stor familie med mange barn. Jeg skal sende pakken i posten, så det kan ikke være ferskvarer.

Hi

Anonymous poster hash: 6015e...afb

Skrevet

Da ville jeg nok putta oppi tørrvarer som ris, pasta, nøtter, knekkebrød, kjeks... Hermetiske tomater, bønner etc.

I tillegg noe vaskepulver (stor boks på Staples er billig), håndsåpe, dusjsåper, shampoo.

Anonymous poster hash: 180dd...cc2
Skrevet

Er det innen Norge? Hvis ikke må du sjekke nøye hva du har lov å sende. Mange land er restriktive i forhold til matimport. Posten har også noen ting som ikke er lov å sende, uten at jeg kan de reglene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...