Gå til innhold

God mandag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sol og kaldt og nye muligheter - kaffe og hjemmebakt brød gikk inn for en time side, jobb godt i gang og det skal bli ei FIN uke, for det har jeg bestemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig god plan! Nydelig soloppgang ti minutter før vinden blåste inn skyene, og masse vått på vei, men hei - jeg slipper å legge om til vinterdekk i dag også!

Nå kaffe. KAFFE.

Skrevet

Her var døren på bilen fryst fast, og da jeg endelig klarte å åpne den ville den ikke lukke seg igjen. Kjempe morsomt å dra frem hårføneren mens ungene fryser og klokken tikker.

Tror jeg må be mannen om å rydde bort all dritten han har i garasjen. Det er surt å skrape is og ikke få lukket opp dørene på en bil som står rett ved siden av garasjen.

God mandag :)

Skrevet

Mandag, jepp! God, nope not yet!

Klesvaskdag, vaskemaskin jobber overtid og vifta på tørkerommet krangler. Men man krangler ikke med en "krangler"!

Det som kan heve standaren på dagen er leting etter pass, "helsekort", forsikringskort, adapter og kofferter. Jepp, leting etter kofferter. De burde ha vært lett synlige i boden, men etter hjelpsom rydding (not!) fra gubben så er de søkk borte.

Skrevet

Mandag, jepp! God, nope not yet!

Klesvaskdag, vaskemaskin jobber overtid og vifta på tørkerommet krangler. Men man krangler ikke med en "krangler"!

Det som kan heve standaren på dagen er leting etter pass, "helsekort", forsikringskort, adapter og kofferter. Jepp, leting etter kofferter. De burde ha vært lett synlige i boden, men etter hjelpsom rydding (not!) fra gubben så er de søkk borte.

Og der har du essensen av mann igjen. Og the reason why min hjemmejobbedag i dag er viet , ja nettopp: BODEN!

Skrevet

Puh, det blir travelt, men det er prisen for å ta langehelg i slutten av uka, så alt i alt satser jeg på en FIN uke jeg også :)

Alle mann til listene!

Skrevet

Det høres fint ut! 

Jeg sitter hjemme med hørselsvern på - syk unge som ser på youtubeklipp fra Norske talenter på tv. Jeg har ikke noe annet sted å sitte, så her er jeg. Sukk. Jeg prøver i det minste. :)

Skrevet

Tips til hvordan få en fin uke når oppvaskmaskinen har avgått ved døden, mann reiser bort samtidig med planleggingsdager i barnehagen og aleneansvar for femåring, toåring og bittelitenbaby, samtidig med noe sykehusavtaler og helsestasjonbesøk, som selvsagt IKKE kan flyttes på. 

Har innført strengt regime som baserer seg på Grandiosa, pølser i lompe og Fjordland. Jeg hater å vaske opp, og servicemannen ventes ikke før om 10 dager (prøver å finne en passende, treffende, bevegelig smiley som tar innlegget så til de grader på kornet, men klarer ikke).

Skrevet

Tips til hvordan få en fin uke når oppvaskmaskinen har avgått ved døden, mann reiser bort samtidig med planleggingsdager i barnehagen og aleneansvar for femåring, toåring og bittelitenbaby, samtidig med noe sykehusavtaler og helsestasjonbesøk, som selvsagt IKKE kan flyttes på. 

Har innført strengt regime som baserer seg på Grandiosa, pølser i lompe og Fjordland. Jeg hater å vaske opp, og servicemannen ventes ikke før om 10 dager (prøver å finne en passende, treffende, bevegelig smiley som tar innlegget så til de grader på kornet, men klarer ikke).

Det finnes mye fint i papp og plastikk :)

Da vi renoverte kjøkkenet vårt måtte jeg også ty til det. Hadde revet ut hele kjøkkenet og fikk beskjed om at det nye var to mnd forsinket!! Stod fast på fabrikken i Litauen. Hadde lite lyst til å vaske opp på badet, så da ble det mange enkle løsninger (hadde forøvrig heller ikke ovn eller komfyr).

Skrevet

Det finnes mye fint i papp og plastikk :)

Da vi renoverte kjøkkenet vårt måtte jeg også ty til det. Hadde revet ut hele kjøkkenet og fikk beskjed om at det nye var to mnd forsinket!! Stod fast på fabrikken i Litauen. Hadde lite lyst til å vaske opp på badet, så da ble det mange enkle løsninger (hadde forøvrig heller ikke ovn eller komfyr).

:blush: What? To måneder uten oppvaskmaskin, ovn og komfyr? Jeg har ingenting å klage over skjønner jeg... Får investere i noen gode oppvaskhansker :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...