Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg har ti dager igjen til jeg skal ta keisersnitt. I dag har mannen og sønnen min skrudd sammen stellebord, seng og ordnet vogna. Da de var ferdige kom jeg ned for å se og fikk helt panikk. Har hele tidenvært redd for at fosteret skal dø i magne men ikke reagert slik som jeg gjorde i dag. Klarer ikke tenke på annet enn at "Hva om vi bare må pakke ned alt igjen" "Hva om det ikke blir noen baby?" Jeg bare gråter og gråter og klarer ikke glede meg.... Har lagt et laken over senga, får meg ikke til å re den opp. Jeg er godt voksen, så om noe skjer denne gangen tror jeg ikke det blir flere barn. Har to store fra før. Er det bare jeg som er slik? Leser andre steder at folk bare er glade, vasker klær, rer opp senger og ordner barnerom.... Skulle ønske jeg klarte å være slik.... Anonymous poster hash: 5c10d...c04
Elina Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Tror det er veldig vanlig å tenke slikt. Kroppen er pumpet full av hormoner og følelsene kan noen ganger ta over litt av den logiske tankegangen. Prøv å se litt logisk på det, du skal føde i Norge et av verdens tryggeste land å føde i. Det er et planlagt keisersnitt der baby vil få den beste oppfølging under inngrepet. Dette vil gå helt fint! Alt er planlagt og det vil gå etter planen! Prøv å slapp av og re ditt rede til den lille som snart skal komme. Prøv å smil mens du tenker på den lille som ligger inni magen. Se noen morsomme gravidfilmer og le litt Slapp av dette ordner seg.
Gjest Kransekakestanga Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Jeg har også slike tanker, og har drøyd handling av utstyr lenge nettopp pga det. Har ingen gode råd, da jeg også er redd for det samme, men vi er flere :-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Jeg tenker sånn ofte. Tenkte her om dagen at nå var det ikke vits i at jeg kjøpte mer ting til babyen for jeg kom uansett til å måtte levere det tilbake. Aner ikke hvorfor jeg tenker sånn, er ung og har et normalt svangerskap. Men er alene om det så er derfor ikke bare å prøve igjen, så skrekken for at det ikke blir noe barn er stor! Du har jo kun 10 dager igjen. Jeg har 3 mnd til å engste meg på.. tror det er helt normale tanker.. Lykke til, går nok superfint Anonymous poster hash: 0b6c3...cbf
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Jeg tenkte på en måte sånn som deg da jeg gikk gravid første gangen. Jeg var ikke lei meg eller noe sånt, men tenkte ofte at det var ikke noe selvfølge at babyen skulle komme. Det var liksom så fjernt. Så jeg hadde handla 3 bodyer, kanskje, da fødselen nærma seg, hadde ikke gått amok i babyavdelingen, akkurat... Vi fikk vogn hos svigers, ellers så kjøpte vi ingenting. Lånte seng og stellebord, så alt var klart, men likevel.... Men det går jo bra, som regel gjør det jo det - lykke til, du er virkelig heldig som snart får en baby å kose med... Anonymous poster hash: 08835...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå