Gå til innhold

Er dette ille? Chatter med andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mye hjemme alene, ofte flere mnd av gangen og kjeder meg! Kveldene blir evig lange noen ganger og i det siste har jeg fått litt dilla på chatting.. Men er det ille å gjøre det? Jeg gjor jo ikke noe galt, snakker bare vanlig ting, ikke noe flørting eller noe, sier med engang at jeg har samboer..  Men jeg hadde nok ikke likt at samboeren min hadde gjort det samme.. Hvor ille er det synes dere?

Anonymous poster hash: f1c58...269
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er nye hver dag så er det vel ikke så farlig. Men samme fyren over flere mnd? Ikke bra.....

Anonymous poster hash: dc498...c84

Skrevet

Chatting i seg selv er jo ikke ille, men når du skriver at du ikke hadde litk det om det var mannen, så er det noe som skurrer.. Og da syns jeg du har krysset en grense.. Vil ikke kalle det utroskap, men det er en grense.

Kunne du sagt til mannen at du chattet med en annen fyr? eller skjuler du det?

Det er jo ikke noe galt i å ha mannlige venner, men om du må skjule det, så er det galt.. 

Anonymous poster hash: f656d...50e
Skrevet

En god regel er : Det du ikke kan gjøre foran samboeren din bør du heller ikke gjøre uten han"

Så hvis du kan chatte sånn og samboeren din sitter ved siden av deg, da er det ikke noe problem. Hvis du føler at det er galt så er det nok fordi du ikke er så uskyldig som du gjerne vil tro

Skrevet

Chatting i seg selv er jo ikke ille, men når du skriver at du ikke hadde litk det om det var mannen, så er det noe som skurrer.. Og da syns jeg du har krysset en grense.. Vil ikke kalle det utroskap, men det er en grense.

Kunne du sagt til mannen at du chattet med en annen fyr? eller skjuler du det?

Det er jo ikke noe galt i å ha mannlige venner, men om du må skjule det, så er det galt.. 

Anonymous poster hash: f656d...50e

Kunne sikkert sagt det og vist han det vi har skrevet, skriver virkelig ikke om noe "ulovlig" men synes det er litt flaut på en måte..

Skrevet

En god regel er : Det du ikke kan gjøre foran samboeren din bør du heller ikke gjøre uten han"

Så hvis du kan chatte sånn og samboeren din sitter ved siden av deg, da er det ikke noe problem. Hvis du føler at det er galt så er det nok fordi du ikke er så uskyldig som du gjerne vil tro

Ok, en grei regel det. Kanskje er jeg ikke så uskyldig som du sier, ikke noe flørting på chatten men forholdet vårt skurrer mye i det siste og nå er han borte i enda 1,5 mnd..  Når han er hjemme gidder jeg ikke bruke tid på chatten altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...