Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Del Skrevet 10. november 2013 Merker at sekslivet dabber mer og mer av, etterhvert som graviditeten går fremover. Selv om jeg har lagt på meg relativt lite, har alt samlet seg midt på magen (naturlig nok) og jeg greier bare ikke å føle meg sexy. Mer som en hval som trenger hjelpe til å snu seg fra side til side. Jeg er nok utrolig heldig som har en forståelsesfull mann, men han ønsker jo intimitet. Er bare redd for at siden forholdet våres detter litt igjennom nå i graviditeten hva vil vi ha igjen med en nyfødt i huset. Mulig jeg bare var utrolig naiv til å begynne med, men har liksom tenkt at man kan ha samme sex liv som før nesten helt frem til slutten. Er det noen som har tips til gode stillinger eller råd om hvordan man kan se ut som en hval, men allikevel ha lyst på sex? Anonymous poster hash: 5c7c8...038 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144095830-tips-til-hvordan-man-kan-f%C3%B8le-seg-sexy-som-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå