Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Greit du vil ha hund, men ikke forvent at alle liker hunden din a!! Mest irriterende i verden er sånne "ååå, ville du hilse på damen du daaaa...." (til hunden) og bare slipper hunden helt bort til meg. NEI jeg vil ikke ta på hunden din, og jeg vil ikke snakke med den heller!! Og jeg er ikke opptatt av hvor gammel den er eller hva du synes om den. Og møter du noen på veien så klarer du vel å sørge for at den ikke går helt oppi de du passerer??? Og plukk opp dritten a...... Du kan snakke og ta på hunden din så mye du vil for min del, men jeg gidder ikke å gå å stinke bikkje hele dagen etter å ha tatt på den, så ikke gå ut fra at alle synes det er kjempe koselig. DU valgte å ha hund, ikke JEG! Anonymous poster hash: 28a07...613
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771
Serepta Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Haha. Skikkelig grinebiterinnlegg, men jeg er helt enig, Hi.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Hehe, signerer denne :-) Anonymous poster hash: babff...0b9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Enda en sånn tråd? Finn på noe nytt a! Anonymous poster hash: 1a78b...008
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Enig. Derfor barnet mitt er veloppdragent, og grei i det offentlige rom. Han flyr heller ikke rundt å snakker med fremmede, og jeg ber heller ikke fremmede om å hilse på han - slik mange hundeeiere gjør med bikkjene sine. Ungen min driter ikke ute heller.... HI Anonymous poster hash: 28a07...613
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Da tror jeg du bor på en sjuskete plass. Jeg opplever ikke det samme som deg. Her oppfører både mennesker og hunder seg på en normal måte. Anonymous poster hash: 8c059...c52
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Greit du vil ha hund, men ikke forvent at alle liker hunden din a!! Mest irriterende i verden er sånne "ååå, ville du hilse på damen du daaaa...." (til hunden) og bare slipper hunden helt bort til meg. NEI jeg vil ikke ta på hunden din, og jeg vil ikke snakke med den heller!! Og jeg er ikke opptatt av hvor gammel den er eller hva du synes om den. Og møter du noen på veien så klarer du vel å sørge for at den ikke går helt oppi de du passerer??? Og plukk opp dritten a...... Du kan snakke og ta på hunden din så mye du vil for min del, men jeg gidder ikke å gå å stinke bikkje hele dagen etter å ha tatt på den, så ikke gå ut fra at alle synes det er kjempe koselig. DU valgte å ha hund, ikke JEG! Anonymous poster hash: 28a07...613 Grinat dritt kjerring! Anonymous poster hash: 05eb8...280
sug lut Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Og selv om du er trønder og hipp som faen og står to hakk bak meg i køen på Meny så gidder ikke jeg ha ungene dine klatrende på hylla nederst ved kassa mens jeg og nestemann forsøker å pakke varer, selv om du tror på fri barneoppdragelse og synes at lille Mikkel og Konstanse skal få utforske og bruke det fysiske landskapet uansett hvor de er, for det er så viktig for utviklingen deres. At ungene ikke takler å settes grenser for får du også ta på din kappe og jeg driter tynt i om de griner hele veien ut i bilen, da fikk du snakket til dem sjøl. Og nei, jeg tar ikke fem øre for å løfte dem ned en gang til. Så skal nok jeg passe bikkja mi, jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jeg vil ikke ha ungene dine eller deg borttil bikkja mi heller. Ufattelig mange som ikke lærer ungene sine å behandle hunder skikkelig, der der bare kommer fykende og hylende bort for å "kose", og samtidig skremmer livskiten av bikkja. NEI, bikkja mi har intet utbytte av å hilse på en haug skrikende unger som river henne i øra. Anonymous poster hash: d8eec...41e
Gjest Kira Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Slapp av, bikkja mi er ikke interesser i fremmede mennesker. Hun ofrer ikke menneskene som går forbi oss mer enn et blikk. Så lenge du ikke aktivt oppsøker henne, gjør heller ikke hun det.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Enig. Derfor barnet mitt er veloppdragent, og grei i det offentlige rom. Han flyr heller ikke rundt å snakker med fremmede, og jeg ber heller ikke fremmede om å hilse på han - slik mange hundeeiere gjør med bikkjene sine. Ungen min driter ikke ute heller.... HI Anonymous poster hash: 28a07...613 Det kan jo umulig stemme at dine barn er veloppdragne og ikke plager andre. Du mener jo tydeligvis at alle hunder er uopdragne, løper bort til deg og er at det generelt er slitsomt for deg at det eksisterer hunder. Da regner jeg også med at du liker å ta en gruppe, og tillegge den gruppen en del egenskaper som er absolutte. Barn er da en gruppe, og jeg har da vittelig sett med mine egne øyne at det finnes både uoppdragene, ufordragelige og generelt en pest og en plage unger, og det må jo da også gjelde dine barn da de faller innunder gruppedefinisjonen barn.... Anonymous poster hash: a8973...771
energibomba Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 De fleste oppegående hundefolk lar ikke hundene gjøre sånn.. De har respekt for at folk er redde / ikke liker hunder. Har 2 stk selv og syns selv det er irriterende med sånne som tror alle vil hilse på.. Det er også folk som presser seg på hunder, det er like irriterende. Spesielt mår du har en liten hund, alle skal løfte på den noe den hater, må ofte gi beskjed til folk i forkant, vennligst ikke løft hunden.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #14 Skrevet 11. november 2013 Her irriterer jeg meg over en spesiell hund. Den slippes tydeligvis ut for å lufte seg selv og driter i Hagen vår! I tillegg er den aggressiv og i fjor beit den et barn til blods. Vet ikke hvem eier er og tør ikke fange den pga aggressivitet. Noen som vet hva som kan gjøres med slike hunder? Anonymous poster hash: 2355c...65c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #15 Skrevet 11. november 2013 Må forsvare meg selv og min hund da.. Når vi er ute å går tur og det kommer folk, selv med hund så strammer jeg bådet for at hun skal gå helt inntil meg, hun er bare valp så hun er under trening. Hun får heller ikke lov å hilse på andre hunder langs veien. Hun skal sitte pent om jeg stopper opp å snakker med folk, enda da får hun ikke lov, ikke før de jeg evt snakker med vil hilse på bikkja. Dra nå ikke alle under en kam her Anonymous poster hash: 45da6...ec8
sug lut Skrevet 11. november 2013 #16 Skrevet 11. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Enig. Derfor barnet mitt er veloppdragent, og grei i det offentlige rom. Han flyr heller ikke rundt å snakker med fremmede, og jeg ber heller ikke fremmede om å hilse på han - slik mange hundeeiere gjør med bikkjene sine. Ungen min driter ikke ute heller.... HI Anonymous poster hash: 28a07...613 Det kan jo umulig stemme at dine barn er veloppdragne og ikke plager andre. Du mener jo tydeligvis at alle hunder er uopdragne, løper bort til deg og er at det generelt er slitsomt for deg at det eksisterer hunder. Da regner jeg også med at du liker å ta en gruppe, og tillegge den gruppen en del egenskaper som er absolutte. Barn er da en gruppe, og jeg har da vittelig sett med mine egne øyne at det finnes både uoppdragene, ufordragelige og generelt en pest og en plage unger, og det må jo da også gjelde dine barn da de faller innunder gruppedefinisjonen barn.... Anonymous poster hash: a8973...771 Hadde jeg kunnet trippel-like denne hadde jeg gjort det.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #17 Skrevet 11. november 2013 Andres hunder og andres unger har jeg ikke noen problemer med. Andres parfymebruk derimot! Det er grusomt. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har måttet flytte meg for å komme unna stanken når noen har satt seg ved siden av meg på bussen eller foreldremøter for eksempel. Der skulle JEG ønske folk kunne ta mye mer hensyn. Jeg tenker de fleste av oss har noen ting vi hater hos andre og noen ting vi gjør som plager andre. Vi må nok leve med det. Anonymous poster hash: b0b33...f83
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #18 Skrevet 11. november 2013 Da er det vel bare å ikke klappe den da, eller si at du ikke er så glad i hunder. Du høres ut som en mærr spør du meg så kan ikke skjønne at noen ville latt deg hilse på hunden sim uansett. Anonymous poster hash: caff0...eea
Bustetroll Skrevet 11. november 2013 #19 Skrevet 11. november 2013 Greit du vil ha hund, men ikke forvent at alle liker hunden din a!! Mest irriterende i verden er sånne "ååå, ville du hilse på damen du daaaa...." (til hunden) og bare slipper hunden helt bort til meg. NEI jeg vil ikke ta på hunden din, og jeg vil ikke snakke med den heller!! Og jeg er ikke opptatt av hvor gammel den er eller hva du synes om den. Og møter du noen på veien så klarer du vel å sørge for at den ikke går helt oppi de du passerer??? Og plukk opp dritten a...... Du kan snakke og ta på hunden din så mye du vil for min del, men jeg gidder ikke å gå å stinke bikkje hele dagen etter å ha tatt på den, så ikke gå ut fra at alle synes det er kjempe koselig. DU valgte å ha hund, ikke JEG! Anonymous poster hash: 28a07...613 Gå å ta deg en bolle a, surpomp
Bustetroll Skrevet 11. november 2013 #20 Skrevet 11. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Enig. Derfor barnet mitt er veloppdragent, og grei i det offentlige rom. Han flyr heller ikke rundt å snakker med fremmede, og jeg ber heller ikke fremmede om å hilse på han - slik mange hundeeiere gjør med bikkjene sine. Ungen min driter ikke ute heller.... HI Anonymous poster hash: 28a07...613 Lurer på hvordan hundeiere du egentlig har møtt.. Jeg har ALDRI i mitt liv, både som en del av hundemiljø og ikke, møtt en hundeeier som faktisk BER bikkja si gå bort å hilse på en fremmed person.. Har noen av dere? Det er da som regel andre som tilkaller bikkja og begynner å kose.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #21 Skrevet 11. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Enig. Derfor barnet mitt er veloppdragent, og grei i det offentlige rom. Han flyr heller ikke rundt å snakker med fremmede, og jeg ber heller ikke fremmede om å hilse på han - slik mange hundeeiere gjør med bikkjene sine. Ungen min driter ikke ute heller.... HI Anonymous poster hash: 28a07...613 Lurer på hvordan hundeiere du egentlig har møtt.. Jeg har ALDRI i mitt liv, både som en del av hundemiljø og ikke, møtt en hundeeier som faktisk BER bikkja si gå bort å hilse på en fremmed person.. Har noen av dere? Det er da som regel andre som tilkaller bikkja og begynner å kose. Nei jeg har aldri det. Har hatt hund i hele mitt 37 år lange liv og vært aktiv i flere hundemiljøer og ikke en gang har jeg møtt noen som ber bikkja gå bort og hilse på en fremmed person. Anonymous poster hash: a8973...771
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #22 Skrevet 11. november 2013 Det samme gjelder dine barn (hvis du har noen). Det er like lite gøy for oss som ikke er veldig glad i andre sine barn å måtte forholde seg til andres unger som er helt vill på butikken. Eller som plager naboene med bråk og ugang omtrent hver dag. Og listen er uendelig lang. Mao, hold styr på ungen din på butikken, lær den folkeskikk, lær den ikke å plage andre ved å være i veien osv... DITT barn, ikke MITT Anonymous poster hash: a8973...771 Enig. Derfor barnet mitt er veloppdragent, og grei i det offentlige rom. Han flyr heller ikke rundt å snakker med fremmede, og jeg ber heller ikke fremmede om å hilse på han - slik mange hundeeiere gjør med bikkjene sine. Ungen min driter ikke ute heller.... HI Anonymous poster hash: 28a07...613 Men husk HI at ditt barn kan vere til plage hos andre sjølv om du tror du har kontroll over ditt barn. Anonymous poster hash: c068b...29b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #23 Skrevet 11. november 2013 Å gud, så lei jeg er av sånne hundehatere! Slapp av! Du skulle hatt en hund selv, så hadde du kanskje ikke gått rundt og vært så sur og hatefull. Anonymous poster hash: 4ccbf...cb6
Januars lykkeliten Skrevet 11. november 2013 #24 Skrevet 11. november 2013 Jeg møter ikke disse hundeeierne :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå