Gå til innhold

Er dette plagget "harry"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=gr9d2dzk

Den varmedressen på første side i katalogen?

Hadde vært greit å hatt en slik til kalde vinterdager når man skal ut i snøen å leke med 4 åringen.

Trenger ikke noen fancy, dyre merkeklær til så enkle aktiviteter.

Skal ikke på noen 5 timers skitur eller bruke den flere dager i skitrekket. Verken jeg eller mannen er glad i å gå på ski, men å være ute i nærområdet og drive med forskjellige snø-aktiviteter med barnet er helt topp.

Er denne dressen grei til det bruket, tro?

Også må jeg innrømme at jeg er litt redd for å fremstå som "harry" :P

Som så mange andre så bryr jeg meg jo litt om hva jeg går kledd i, og hvis dette blir for ille i andres øyne (dere får bedømme) så tror jeg at jeg dropper å kjøpe den ;)

Anonymous poster hash: b4215...3d1
Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Den er genial. Slik har både jeg og mannen :D

Skrevet

Som tommelfingerregel mener jeg at alle klesplagg kjøpt på Europris er harry. Men hvem bryr seg??

Bruk det du liker og kos deg med det! :smilorange:

Skrevet

Så absolutt et harry plagg. Jeg kunne fint brukt den om det var det beste alternativet til å holde seg varm. Men jeg hadde ikke kledd den, og det er få kvinner som kler de dressene.

Skrevet

Anonymous poster hash: e3e82...87b

Skrevet

Klart den er harry, men so what.. jeg har noe lignende.. ;)

Anonymous poster hash: ed436...9aa
Skrevet

Ja. Sånne kjeledresser er grusomme ! Men gjør sikkert nytten om du ikke er så nøye på det.

Skrevet

Harry, nja. Stygg? Så absolutt.

Skrevet

Jeg har en lignende dress kjøpt på spar-kjøp.. Sikkert harry, men bryr meg ikke.. Vil heller være harry enn å fryse meg ihjel.

De ansatte i barnehagen bruker også disse europris dressene.. :-)

Anonymous poster hash: 177b2...a66
Skrevet

Jupp, den er litt harry. Men hvem bryr seg når man holder seg varm? ;)

Jeg ble faktisk glad for at du dro frem denne, jeg skal løpe og kjøpe for å ha på hytta :)

Skrevet

Bruker en sånn når jeg måker snø eller leker ute med ungene (på vår tomt ;) ). Her i området bruker faktisk enkelte å gå tur i sånne dresser, men det gjør ikke jeg.

Anonymous poster hash: 12068...dd0
Skrevet

Jeg har en lignende dress kjøpt på spar-kjøp.. Sikkert harry, men bryr meg ikke.. Vil heller være harry enn å fryse meg ihjel.

Jeg har lang fartstid i barnehage. Jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI, hatt på meg et slikt plagg!!! :o
Skrevet

Ja, enkelt og greit.... Hvorfor ikke kjøpe seg ordentlig uteklær, og ikke en "fjøsdress"? Du fryser ikke i hjel med gode fritidsklær, og ja, du kan ha fritidsklær/skiklær/turklær selv om du verken gjør det ene eller det andre.

Anonymous poster hash: 63428...f26
Skrevet

Jeg har lang fartstid i barnehage. Jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI, hatt på meg et slikt plagg!!! :o

Men selv om du aldri har hatt det på deg, så er det mange andre barnehageansatte som har det. At du er for fin til å ha det på deg er jo egentlig ganske uinteressant

Anonymous poster hash: c4588...3c1

Skrevet

Hadde heller invistert i noe ordentlig. Xxl har ofte gode kampanjer. Vi er mye ute, og det er veldig fint med garantert varme plagg som også ser ok ut, selv i akebakken eller under snømåking:)

Anonymous poster hash: 546a1...323

Skrevet

Mammatil nurket, hva er greia med å være så veldig fin på det i enhver situasjon? Synes jeg leser giiiid a meg i annenhver post du har. Har skjønt at du vil framstå som luksustur og diva, men nå begynner det å bli litt kjedelig :/

Anonymous poster hash: 546a1...323

Skrevet

Men selv om du aldri har hatt det på deg, så er det mange andre barnehageansatte som har det. At du er for fin til å ha det på deg er jo egentlig ganske uinteressant

Anonymous poster hash: c4588...3c1

Det er ikke snakk om at jeg er "for fin" ... det er dressen som er for stygg :D
Skrevet

Superduper harry, men so What altså. Hadde brukt den uten problem selv. Til å leke med barna altså:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...