Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_t.aspx?gKey=gr9d2dzk Den varmedressen på første side i katalogen? Hadde vært greit å hatt en slik til kalde vinterdager når man skal ut i snøen å leke med 4 åringen. Trenger ikke noen fancy, dyre merkeklær til så enkle aktiviteter. Skal ikke på noen 5 timers skitur eller bruke den flere dager i skitrekket. Verken jeg eller mannen er glad i å gå på ski, men å være ute i nærområdet og drive med forskjellige snø-aktiviteter med barnet er helt topp. Er denne dressen grei til det bruket, tro? Også må jeg innrømme at jeg er litt redd for å fremstå som "harry" Som så mange andre så bryr jeg meg jo litt om hva jeg går kledd i, og hvis dette blir for ille i andres øyne (dere får bedømme) så tror jeg at jeg dropper å kjøpe den Anonymous poster hash: b4215...3d1
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Den er genial. Slik har både jeg og mannen
Rivjernet Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Som tommelfingerregel mener jeg at alle klesplagg kjøpt på Europris er harry. Men hvem bryr seg?? Bruk det du liker og kos deg med det!
Elsker livet Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Så absolutt et harry plagg. Jeg kunne fint brukt den om det var det beste alternativet til å holde seg varm. Men jeg hadde ikke kledd den, og det er få kvinner som kler de dressene.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Anonymous poster hash: e3e82...87b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Klart den er harry, men so what.. jeg har noe lignende.. Anonymous poster hash: ed436...9aa
Serepta Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Ja. Sånne kjeledresser er grusomme ! Men gjør sikkert nytten om du ikke er så nøye på det.
anonymemammaen Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Harry, nja. Stygg? Så absolutt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Jeg har en lignende dress kjøpt på spar-kjøp.. Sikkert harry, men bryr meg ikke.. Vil heller være harry enn å fryse meg ihjel. De ansatte i barnehagen bruker også disse europris dressene.. :-) Anonymous poster hash: 177b2...a66
Modesty Blaise. Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jupp, den er litt harry. Men hvem bryr seg når man holder seg varm? Jeg ble faktisk glad for at du dro frem denne, jeg skal løpe og kjøpe for å ha på hytta
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Bruker en sånn når jeg måker snø eller leker ute med ungene (på vår tomt ). Her i området bruker faktisk enkelte å gå tur i sånne dresser, men det gjør ikke jeg. Anonymous poster hash: 12068...dd0
MammantilNurket Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Jeg har en lignende dress kjøpt på spar-kjøp.. Sikkert harry, men bryr meg ikke.. Vil heller være harry enn å fryse meg ihjel. De ansatte i barnehagen bruker også disse europris dressene.. :-) Anonymous poster hash: 177b2...a66 Jeg har lang fartstid i barnehage. Jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI, hatt på meg et slikt plagg!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Ja, enkelt og greit.... Hvorfor ikke kjøpe seg ordentlig uteklær, og ikke en "fjøsdress"? Du fryser ikke i hjel med gode fritidsklær, og ja, du kan ha fritidsklær/skiklær/turklær selv om du verken gjør det ene eller det andre. Anonymous poster hash: 63428...f26
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Jeg har en lignende dress kjøpt på spar-kjøp.. Sikkert harry, men bryr meg ikke.. Vil heller være harry enn å fryse meg ihjel. De ansatte i barnehagen bruker også disse europris dressene.. :-) Anonymous poster hash: 177b2...a66 Jeg har lang fartstid i barnehage. Jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI, hatt på meg et slikt plagg!!! Men selv om du aldri har hatt det på deg, så er det mange andre barnehageansatte som har det. At du er for fin til å ha det på deg er jo egentlig ganske uinteressant Anonymous poster hash: c4588...3c1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Hadde heller invistert i noe ordentlig. Xxl har ofte gode kampanjer. Vi er mye ute, og det er veldig fint med garantert varme plagg som også ser ok ut, selv i akebakken eller under snømåking:) Anonymous poster hash: 546a1...323
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #16 Skrevet 10. november 2013 Mammatil nurket, hva er greia med å være så veldig fin på det i enhver situasjon? Synes jeg leser giiiid a meg i annenhver post du har. Har skjønt at du vil framstå som luksustur og diva, men nå begynner det å bli litt kjedelig :/ Anonymous poster hash: 546a1...323
MammantilNurket Skrevet 10. november 2013 #17 Skrevet 10. november 2013 Jeg har en lignende dress kjøpt på spar-kjøp.. Sikkert harry, men bryr meg ikke.. Vil heller være harry enn å fryse meg ihjel. De ansatte i barnehagen bruker også disse europris dressene.. :-) Anonymous poster hash: 177b2...a66 Jeg har lang fartstid i barnehage. Jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI, hatt på meg et slikt plagg!!! Men selv om du aldri har hatt det på deg, så er det mange andre barnehageansatte som har det. At du er for fin til å ha det på deg er jo egentlig ganske uinteressant Anonymous poster hash: c4588...3c1 Det er ikke snakk om at jeg er "for fin" ... det er dressen som er for stygg
smurfis Skrevet 10. november 2013 #18 Skrevet 10. november 2013 Superduper harry, men so What altså. Hadde brukt den uten problem selv. Til å leke med barna altså:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå