Gå til innhold

Fra lærer til pedagogisk leder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gått fra lærerjobb til ped.lederjobb? Jeg vurderer å hoppe av lærerjobben min, ønsker meg fast arbeidstid og fri på helg/ettermiddag. Er førskolelærerutdannet, så lurer litt på å søke jobb i barnehage, aller helst på 0 - 3 års avd. Noen med erfaring?

Fortsetter under...

Skrevet

Vel... jeg er førskolelærer og pedagogisk leder og jobb med de yngste. Skal du ha sjans i havet med å utføre jobben din tilfredsstillende, så blir det en del jobbing både ettermiddag, kvelder og helger. Forskjellen er vel bare at man får minimalt med avspasering for dette i motsetning til i skolen. Skal du bytte, burde du ha noe annet som motivasjon ellers holder du nok ikke lenge.

Skrevet

Er det noen som har gått fra lærerjobb til ped.lederjobb? Jeg vurderer å hoppe av lærerjobben min, ønsker meg fast arbeidstid og fri på helg/ettermiddag. Er førskolelærerutdannet, så lurer litt på å søke jobb i barnehage, aller helst på 0 - 3 års avd. Noen med erfaring?

Jobber som pedleder på småbarnsavdeling. Tror du kan se langt etter fri på ettermiddager hvis du har tenkt tilå jobbe som pedleder i barnehage

Anonymous poster hash: 40b20...9cf

Gjest meg mamma?
Skrevet

Vel... jeg er førskolelærer og pedagogisk leder og jobb med de yngste. Skal du ha sjans i havet med å utføre jobben din tilfredsstillende, så blir det en del jobbing både ettermiddag, kvelder og helger. Forskjellen er vel bare at man får minimalt med avspasering for dette i motsetning til i skolen. Skal du bytte, burde du ha noe annet som motivasjon ellers holder du nok ikke lenge.

Enig med LivetErEnLek

Skrevet

Har jobbet både i bhg og på skole og skjønner akkurat hva Hi mener! Det BLIR mere fri på ettermiddag og helger med å jobbe i bhg. Det er ikke sammenlignbart:-)

Slipper å detaljplanlegge planer, lage egne mål og opplegg i alle fag til elever...

Anonymous poster hash: 8c87a...789
Gjest meg mamma?
Skrevet