Gå til innhold

Gods & gull!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er så anti fotball man kan få det. Men all ære og litt til til de som snapper seriegullet foran nesa på rbk.

:pls: :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls: :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:  :pls:    

Endret av Ziva
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg skåler i pasjonsfrukt brus og en ørten isbiter  :tommelopp:  :duskedame:  :gratulerer:

Skrevet

JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!

Skrevet

Grattis, nyt det så lenge det varer....

Neste år er det tilbake på Lerkendal

Skrevet

Yeah right! Det er like sannsynlig som at Marit Christensen får Nobelprisen i litteratur :D
Skrevet

Ah, skaptrønder, ja! Bart?

Skrevet

Ah, skaptrønder, ja! Bart?

Ækt trønder ja ;) må skuffe deg ang barten

Skrevet (endret)

Jeg er skaptrøndet og har bart! Dog ikke rbk fan etter å ha vært nabo med Lerkendal med "sjarmerende" troillonga som pisser i hagen jevnlig...

Endret av bIomstre
Skrevet

Jeg er skaptrøndet og har bart! Dog ikke rbk fan etter å ha vært nabo med Lerkendal med "sjarmerende" troillonga som pisser i hagen jevnlig...

Samme forhold som jeg har til LSK etter å ha beveget meg for mye rundt i Lillestrøm i min ungdom. Den store skrekken som fotballdommer var å reise til Lillestrøm Stadion og dømme håpefulle små med klin gale fedre... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...