Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg har bare en tynn dress til mitt barn som ikke er varm nok lenger under høstdressen. Klarer ikke å finne noe godt alternativ til en tykkere dress eller todelt sett! Det må jo være tykkere enn det vi allerede har. Leter etter noe liknende den ullfleece-dressen/todelt sett fra nøstebarn, men ikke riktig så dyrt, og bør også tåle maskinvask litt bedre, har en lei tendens til å vaske feil og krympe ull, så bør tåle 40 grader maskinvask... Anonymous poster hash: 05caf...4a7
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Bruker ulldress fra Janus (tynn) om det er over 5-6 grader (under høstdress) om det er kaldere, benytter vi ullfleece fra Nøstebarn. Når vi tar frem vinterdressen (nærmere 0 grader) så blir det den tynne ulldressen først og så ullfleece når det blir skikkelig kaldt. Må også ta vindstyrke i betraktning. Anonymous poster hash: 463b8...c22
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Har tatt frem vinterdressen, jeg. Da trenger hun ikke noe særlig under. Ellers har joha en fin ullfleece. Og safa har en super tykkere ullgenser og ullbukse. Ganske dyre de og, da...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Trenger ikke ull over ullundertøyet, mine har hele ulldresser fra Janus, men nå bruker de helst en fleecedress som det er litt tykkelse på. Name it har en god og varm. har som regel høstdressen på enda da... Anonymous poster hash: 11b3d...687
Honningmelon Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Bruker nå en fleecedress med litt tykkelse på fra Reima. Den holder enda under vår/høstdressen. Dwt har vært 0 grader og 1- fra morgenen, men når de skal ut litt seinere på dagen så har det blitt varmegrader, derfor bruker hun vårdressen enda. Og Reima sin er jo litt tykk. Uka som kommer så er det spådd opp mot 8 varmegrader, så venter litt til med vinterdressen
Edelweis Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Har tynn lekedress i ull fra janus eller leketøy nå. men til vinteren bruker de hjemmestrikka ullbukse og genser. Leketøy merket de har på obs har dessuten ullbukse og genser i litt tykkere ull også til en ikke så ille pris =)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg bruker hjemmestrikket, ulldress fra janus eller en fra sparkjøp. Anonymous poster hash: 69f68...c86
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Enten hjemmestrikk eller Safadressen http://www.altforbarna.com/produkt/safa-ulltoy/safa-lodendress-i-100-ull-grarosa Anonymous poster hash: 84ef0...de8
Major HotLips Houlihan Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Hjemmesrrikka ull brukes her. Har strikka en heldress som brukes i vogna og todelt sett som brukes under dressen
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 05caf...4a7
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Har ullundertøy på først, og så fleecejakke og bukse. Finnes flust av billige varianter i de vanlige kjedebutikkene (Cubus, Stormberg, Lindex, HM osv, osv). De kan vaskes på 40 grader, og du kan ha mange av de uten at det blir dyrt, en fordel med tanke på at det blir skittent eller vått i barnehagen. Kjedelig å ikke ha så mye bytte. Og ungene holder seg god og varm, varierer med ulik tykkelse på fleecen. Ellers noe hjemmestrikka, men de synes ofte de klør litt av de. Anonymous poster hash: 2b22d...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå