Gå til innhold

Mannen min er hos mamman sin han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun så gjerne ville se han på farsdagen. Så her sitter jeg og litja, mens pappan altså er hos sin mor. Jeg har aldri møtt et menneske med større kontrollbehov enn svigermor. Noen flere her som heller ikke har en ålreit søndag? Del med meg, jeg trenger å høre at jeg ikke er alene :)

Anonymous poster hash: 01303...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble dere ikke med hele gjengen?

Det lurer jeg og på

Anonymous poster hash: 7ff73...b26

Skrevet

Om han ikke bruker hele dagen hos mor, ser jeg ikke helt problemet? Er hans far død så det er en sår dag for mor?

Og så signerer jeg hun over, hvorfor ble ikke alle med?

Skrevet

Hun ringte og spurte om han kunne komme, fordi hun så gjerne ville se han.

Skrevet

det jo mannen din som er problemet. han burde tatt med dere

Anonymous poster hash: 140df...59d
Skrevet

Som de andre her lurer jeg på hvorfor dere ikke er med?

Vi har laget kort og bakt boller til mannen her, men skal like fullt alle sammen opp til MINE foreldre etterpå. Ser ikke noe galt i det. 

Skrevet

Hun ringte og spurte om han kunne komme, fordi hun så gjerne ville se han.

Jeg ser fremdeles ikke problemet? Er ikke det vanlig å ønske besøk av barn(og barnebarn) da? Hvorfor svarer du ikke på hvorfor du og barnet ikke ble med?

Vi har nå spist middag og skal straks besøke mine foreldre. Ser ikke noe unormalt i det?

Skrevet

Hi her. Når hun ringer og spør, mener hun bare han, ikke alle. Dette har vi testet tidligere. Hun bor ikke med faren til mannen min lenger, de er skilt og hun har ny mann. Dette handler utelukkende om at hun vil ha kontroll på sønnen sin.

Skrevet

Og sønnen bare drar fra sin egen familie. Det er jo han som burde gjort noe her! Å opplyse mora si om at det er farsdag og at han er far, burde være en start. Hvis hu da ikke skjønner at han burde vært med familien sin i dag så må jo dette mates inn med skje! Noe så tafatt!!

Anonymous poster hash: eed15...412

Skrevet

Høres litt om som om du har en mann som lar mor bestemme. Høres heller ikke ut som om du har det beste forholdet til svigermor, og da kan dere vel heller se på det som en grei ting at han drar uten deg. Du får prøve snu dette til noe positivt. Send barnet med, avtale hvor lenge de blir borte. Og bruk den tiden til noe du liker.

Skrevet

Det er min man også, men han tok med ungene, så jeg får lest til eksamen. Synes svigermoren din og mannen din hørtes snåle ut......

Anonymous poster hash: 6ab41...661
Skrevet

Sånn gjorde svigermoren min før også. noen ganger har hans familie tendensen til å gjør dette enda. ringe til han å spørre om HAN kan komme, fordi det er så lenge siden de har sett HAN osv... 

Skrevet

Det er da hans dag. Farsdag , om han vil tilbringe noen timer hos sin mor. Så er vel det greit.

Så kan dere ha kos til kvelden?

Skrevet

Det er da hans dag. Farsdag , om han vil tilbringe noen timer hos sin mor. Så er vel det greit.

Hvor gammelt er barnet da, for om barnet er gammelt nok til å forstå det med farsdag mener jeg det er mer barnas dag med far. Ikke bestemors dag med sin voksne sønn.

Men alle kunne jo kost seg da :)

Anonymous poster hash: 2d213...d86

Skrevet

Tullete å feire farsdag i det hele tatt spør du meg. Kjipt for mannen din og ha en kone som har noe i motat han besøker sin egen mor.

Anonymous poster hash: 5457c...0e7

Skrevet

Det er mannen din som burde steppe opp her. Ikke være en liten mammadalt uten ryggrad. Han må si "nei, idag er det farsdag, og vi skal feire. Men du må gjerne komme hit en tur!" 

Eller bare bryte igjennom med: Ja, det er greit. Da kommer VI snart. 

(ellers så skjønner jeg at mor vil ha sønnen sin litt på besøk alene også, men dette kan jo gjøres andre dager) 

Anonymous poster hash: 7e483...e22
Skrevet

Ut i fra svarene i denne tråden å dømme er jeg åpenbart rar, men jeg synes det er rart å skulle feire farsdag med mora si og ikke egne barn på farsdagen. Hadde aldri falt meg inn å reise til pappa alene på morsdagen mens mann og barn var hjemme...

Synes også det er merkelig at besteforeldre kun inviterer den ene. Har vært sammen med mannen min i ti år, og har aldri opplevd at mine foreldre eller svigerforeldrene kun har bedt en av oss komme på besøk...

Anonymous poster hash: 86e7b...60c

Skrevet

Hvorfor gir du svigermora di skylda for noe mannen din gjør galt? Det er vel heller han du skal bli forbannet på, som ikke prioriterer dere foran moren (hvis hun da mener at ikke dere er like velkommen som han). Er jo han som er en fjott, ihvertfall i mine øyne.

Anonymous poster hash: 3be00...314
Skrevet

Tullete å feire farsdag i det hele tatt spør du meg.

Helt enig der. Hva er det far skal feires for? Hva er det han har bidratt med? Han har ikke gått gravid i ni måneder. Han har ikke klemt frem en unge. Han har bare bidratt med litt mannsmelk. Ikke stort å feire akkurat!

Anonymous poster hash: 05bf5...280

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Typisk kjærring-opplegg av deg....

For du besøker sikkert ALDRI din egen mor alene.

Noen ganger lurer jeg på om jeg er gal, for jeg liker svigermor bedre enn min egen mor. Her inne virker det alltid som om dere ser på svigermødre som rivaler. Barnslig!

Skrevet (endret)

Så kan de kose seg til kvelden? Når ungene har lagt seg? En far feirer farsdagen med dem han er far for, så får alle andre komme på besøk å feire sammen med dem. At mor sitter hjemme med ungene mens far feirer farsdagen sammen med mammaen sin blir latterlig i mine øyne. HI: Be mannen din bli voksen. Endret av kw2000
Skrevet

Helt enig der. Hva er det far skal feires for? Hva er det han har bidratt med? Han har ikke gått gravid i ni måneder. Han har ikke klemt frem en unge. Han har bare bidratt med litt mannsmelk. Ikke stort å feire akkurat!

Like tullete med morsdag!

Skrevet

Hvis det eneste faren til dine barn har bidratt med er sæd så skjønner jeg godt at du synes farsdagen er no tull. Men her i huset bidrar far med nattevåking, bæring, synging, trøsting, høytlesning, mating, kosing, leking og derfor mener jeg og barna at han har gjort seg fortjent til både kort, gave og frokost på senga. Veldig trist om du ikke kan si det samme men ved å stemple farsdagen som tullete fordi alt far bidrar med er en sædcelle, så fremstår du som veldig bitter.
Skrevet

Om han hadde tatt en tur til sin far på farsdagen hadde jeg skjønt det, men moren hans nei det blir feil.

Men kan jo hende moren hans ikke var klar over at det var farsdag?

Ellers er svigermoren din rar som ikke inviterer med kone og barnebarn om hun skal invitere han i en helg.

Men til syvende og sist er det mannen din som gjør noe galt her, hun spør/kommer med et ønske det er faktisk han som må bli voksen og sette egen familie først.

Spørsmålet er bare om mannen er redd for å si nei til sin mor eller om han faktisk heller ønsket å tilbringe dagen med moren foran sin kone og sitt barn

Anonymous poster hash: c3ac3...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...