Baremeg Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Startet med dette torsdag etter en innleggelse på intensiv med altfor høyt blodtrykk. Er kun i uke 26 (onsdag 27). Tar nå 300 mg om dagen og håper dette stabiliserer blodtrykket slik at den lille slippe å bli tatt ut av magen så tidlig. Noen som har hatt god effekt av trandate???
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg tok mikrodose Trandate i uke 35 pga. hypertensjon. Altså 100 mg. Ble sinnssykt dårlig av dem og fikk seponert driten etter tre dager Ble lagt inn istede. Mitt bt er nå stabilt. Håper du blir i bedre form av dem enn jeg ble. Bortkasta 300 kr her ihvertfall. Hehe. Anonymous poster hash: 70099...b77
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Jeg går på trandate og har god effekt. Fikk svangerskapsforgiftning forrige svangerskap, så håper det går bedre denne gangen. Forrige gang gikk jeg ikke på blodtrykksmedisin. 300 mg/dag. Anonymous poster hash: 27485...a2b
Baremeg Skrevet 10. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2013 Jeg går på trandate og har god effekt. Fikk svangerskapsforgiftning forrige svangerskap, så håper det går bedre denne gangen. Forrige gang gikk jeg ikke på blodtrykksmedisin. 300 mg/dag. Anonymous poster hash: 27485...a2b Hva lå blodtrykket ditt på før trandate og hva ligger den på nå? Det som er meg er at jeg nå gruer meg sin sykt til å måle. Var innlagt på Rikshospitalet to dager forrige uke, en natt på intensiv og skal tilbake på tirsdag for ny kontroll. Er så redd for å bli innlagt igjen:( Det har også vist seg at jeg klarer å påvirke blodtrykket mitt veldig mye av å grue meg. De fant ut at den steg fra 80-100 på noen minutter.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Hvis man har et kosthold med mye raske karbohydrater er man mer utsatt for svangerskapsdiabetes, så det kan være lurt å gjøre noe med kostholdet - det kan også påvirke blodtrykket ditt. Mange kan få lavere blodtrykk ved inntak av magnesium også, men det bør du i så fall gjøre i samarbeid med en lege siden du går på blodtrykkssenkende medisin. Noen får ned blodtrykk ved akupunktur også! Anonymous poster hash: c61df...616
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Ble satt på Trandate ved alt for høyt trykk i uke 22, det normaliserte seg i løpet av et par måneder og i tredje trimester behøvde jeg ikke lenger medisiner. Barnet ble født til termin. Anonymous poster hash: 35b69...436
Helene7 Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg har brukt trandate dette og forrige svangerskap. Bruker 100 mg om dagen. Har ingen bivirkninger. Tar de pga høyt blodtrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå