Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 19 uker på vei. Idag hadde jeg hundre ting jeg skulle gjøre etter endt jobbhelg: Lese til eksamen, rydde, begynne på middag og igjen hente samboer kl 15, kjørte han på jobb halv ni. I tillegg hente datteren min fra samvær. Så nei da, sovna av klokka 10.00 og sov til nå. Samma greia igår etter jobb, slokna helt på sofaen igår kveld og sov der helt til samboeren vekte meg og spurte om vi skulle legge oss. Sov godt i natt og så burde ikke være så trøtt. Jeg føler meg slapp og sliten hele tiden, ikke minst ser jeg så daff ut. Vide klær og ingen sminke lengre. Fortell meg det blir bedre! Har egentlig masse energi.. Anonymous poster hash: a7676...d29
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Hos meg gikk det over i uke 13/14 og kom tilbake rett før termin Anonymous poster hash: b1f6b...870
smet Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Første gang blei det bedre rundt uke 15.. denne gangen vart ikkje det det, blei egentlig berre verre. Fra veke 26 har eg vore 50% sjukmeldt for å kunne sove meir og faktisk klare å vere våken om ettermiddagen for førstemann sin del..
Von Hertelhofen Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Det ble betydelig bedre etter uke 16, med begge to.
*Lissi* Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Gikk i dvale når jeg gikk med mine. Ble verre for vert svangerskap. Med nummer 5 ble det ikke bedre før i uke 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå