Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tok test idag nen den var negativ... Er en dag til ikm så er fortsatt litt håp... Har forøvrig vært på do fleregabfer inatt og idag fordi jeg har vært helt sikker på at tr kom!! Isteden har det kommet hvitt slim... Er dette vanlig tro? Pleier aldri å bomme når jeg tror mensen kommer... Men regner ned den kommer iløpet av dagen dessverre.. Blæææ.....

Men hurra for dere med streker! For en lykkelig gave å få!!!! :-))

Fortsetter under...

Jeg tok en test i morges jeg og, blank blank, blank. Selvom jeg er 11 dpo føler jeg løpet er kjørt da. Tross at så mange sier, men det kan være du produserer hcg sent :D hehe! For fleste parten av de som blir gravide her inne, får positiv test før IKM. Jaja! Lykke til alle som ikke har testet enda ;)

Endret av Fillibobba

Gratulerer med positiv Lykkelig gift! Hadde IKM i går, ingen TR ennå, men føler den er rett rundt hjørnet, så tørr nok ikke teste på et par dager ennå. Veldig redd for å bli skuffet som sist. Julebord på fredag, så da tester jeg uansett om TR ikke har dukket opp.

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember

Lunagold (6pp)

Unilon (2pp)

lilu81 (2pp) :)

Tirsdag 3. desember

Fillibobba (1pp)

Kuuipo (3pp)

Jønimi (2pp, 2pp opphold, derfor 3 pp )

Onsdag 4. desember

- Fero (2pp)

Torsdag 5. desember

- april2011mamma ( 2pp)

- Frupedersen (1pp)

Fredag 6. desember

Fillibobba

Lørdag 7. desember

- Regine (7. pp)

-Ensligprøver25

- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember

- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

L-8 (IKM torsdag)

Lykkelig gift

♦TR har kommet ♦

Endret av Fillibobba

Nå har jeg vært hinsides kvalm i to uker. Hvis jeg ikke er gravid blir jeg alvorlig bekymret! Har tidligere operert i magen så jeg får ikke til å kaste opp, men sliter med å fungere i hverdagen på grunn av kvalmen. Er også veldig trøtt og sliten..Fikk påvist forhøyede leververdier hos legen, men ikke noe annet feil på meg. De tok bare urinprøve og når den var negativ ble det ikke gjort noe mer. Frustrerende  :cry: Har vært en hormonbombe hele uka. Gråter av ingenting og kjefter på mannen for alt (kan vel være pms og det da  :fnise: ). Noen som har opplevd lignende? Føler liksom ikke at jeg klarer å innbille meg en sånn kvalme. Eller kan kroppen narre meg skikkelig?

(Måtte bare syte litt!) 

Annonse

Hadde glemt å legge meg til på listen :)

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember
Lunagold (6pp)
Unilon (2pp)
lilu81 (2pp)  :)

Tirsdag 3. desember
Fillibobba (1pp)
Kuuipo (3pp)
Jønimi (2pp, 2pp opphold, derfor 3 pp )

Onsdag 4. desember
- Fero (2pp)

- Emarlene (1pp)

Torsdag 5. desember
- april2011mamma ( 2pp)
- Frupedersen (1pp)

Fredag 6. desember
Fillibobba

Lørdag 7. desember
- Regine (7. pp)
-Ensligprøver25
- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember
- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥
L-8 (IKM torsdag)
Lykkelig gift

♦TR har kommet ♦ 

Æsj da! Da får man bare vente to dager til å ta ny test da! Fikk negativ selv i dag, og den var supersensitiv (10miu/ul).. Så kjedelig! Hvertfall når mine sykluser har vært på 32 D, og virker som den fort kan bli 35 denne måneden.. Evigheter mellom hver el :(

Annonse

Jeg skal få mens i morgen, men jeg føler det liksom ikke på kroppen. Vanligvis får jeg endel kviser, blir ekstremt humørsyk, og får et søtsug uten like. Jeg har så godt som aldri søtsug ellers i måneden, så jeg legger merke til det. Mystisk!

Jeg testet i går kveld, både EL og G var så hvite som de kunne få blitt. Droppet test i dag tidlig. Håper jeg får sen positiv i alle fall. Samme med deg, filibobba, vi får nok vente et par dager ;)

I dag tidlig tenkte jeg "skal ikke teste i dag, men vente til i morgen.."

Litt senere på dagen MÅTTE jeg bare teste likevel. Høl i hodet, men med tester til en femmer er det jo ikke så farlig. Like hvit. Og til min store misnøye var det blod på papiret! Grrr.. Jeg venter ikke TR før i morgen, så dette var virkelig ikke moro :( Får se hvordan det utarter seg. TR pleier å komme fort og gæli, og med veldig mye blod de første to dagene.

Åhh, jeg er så sur og sint og skuffa nå. Og fløy i flint over en bagatell, så mannen min stakkars ble helt fortvilet. JEG VILLE IKKE STEIKE DEN JÆVLA FISKEN MIN SJÆL!!!!! Såååå ja, nå lager mannen mat mens jeg furter i senga. Dette lukter det dessverre PMS av :/

Da kom tr her.... Blææææ..... Det rare er at jeg ikke blør mye i det hele tatt... Men konmer nok...

Ja ja da er det bare å gå igang med pp 3... Typisk:-(

Flere som har møtt tr ? :-)

Gratulerer dere som klarte det! Så deilig!!

Æsj da! Da får man bare vente to dager til å ta ny test da! Fikk negativ selv i dag, og den var supersensitiv (10miu/ul).. Så kjedelig! Hvertfall når mine sykluser har vært på 32 D, og virker som den fort kan bli 35 denne måneden.. Evigheter mellom hver el :(

Jeg fikk negative tester 2 dager før IKM med sånne billige super sensitive tester, mens jeg fikk gravid på CB gravitest..stoler rett og slett ikke på de...om du ikke får mens ville jeg prøvd et annet graviditetstest ;-)

Det beste investering jeg gjorde var å skaffe meg en CB Fertilitets monitor. Jeg har vært gravid totalt 4 ganger men har dessverre mistet 3 ganger...vi har da brukt CB monitor når vi skulle prøve på nr. 2 ( etter 1. SA ), og vi traff eggløsning hver gang. Jeg er nå gravid igjen og hører til deres IKM, testet på lørdag 4 dager før IKM..men jubler ikke av glede enda..ikke før jeg har passert uke 12. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...