Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er det bare å blande seg :D Jeg tempet nå på kvelden bare for å sjekke termometeren min! Har ikke prøvd før:-) Men med 0 sek mellomrom og så stor forskjell, er nok ikke under armen rette sted å tempe for min del! Men om man temper vaginalt. Er det ikke vanskelig å vite hvor langt inn man skal dytte den inn? :P Eller er det bare å passe på at hele toppen er inne :P Hehe.. *uvitende* ;)

Du bør ha et termometer som viser to desimaler etter komma, type 36,55. Det er også viktig at du temper med en gang du våkner, før du har vært oppe på do osv. Optimalt skal man tempe etter 3 timers søvn og til samme tid. Jeg temper under tunga, så langt den går inn før det gjør vondt :) Har ikke prøvd vaginalt eller analt.

Fortsetter under...

hehe.... jeg vet ikke helt. har aldri tenkt på det sånn. bare stapper den passe langt opp i....:P og det funker fint... hehe

jeg prøvde først analt men det var litt rart å gjøre det ved siden av kjæresten sin, selv om han sov. vaginalt funker bedre syns jeg.

husk du må ta det på morningen, før du står opp, og til samme tid vær dag. fertility friend apen, forteller deg når du den mener du har hatt eggløsning, når du burde teste og sånt. jeg liker den godt. etter vært blir den "kjent" med deg og kan fortelle hva som skjer på forhånd og kan fortelle deg om du er gravid.

Jada, så jeg tok enda en tidlig-test jeg, og den så også rimelig hvit ut gitt.. Men så tittet jeg litt nærmere etter et par min, og tror dere ikke jommen at det hadde dukket opp en finfin skyggestrek!! Veldig svak, men like fullt en strek :) Blir nok fort en ny test om et par dager :)

Æææ så gøy!!! Gratulerer L-8 :) kom den innen fristen??

Ingen symptomer her:( Er 9 dpo i dag utefra eggløsningstest, men IKM i morgen utefra antall dager som foregående syklus var. Merker ikke noe til murringer jeg pleier å ha før TR heller, så kanskje syklusen min blir enda lenger enn 32 dager denne måneden. Puh! Blir bare lenger og lenger.. P piller ass, tuller til så fært :P

Endret av Fillibobba

Et par min er vel innafor? Tar en ny test tirsdag tenker jeg, da bør det jo helst komme en sterkere strek.. Og teste om morgenen, i dag testet jeg på ettermiddagen... 1pp altså, trodde ikke det skulle gå SÅ lett... Nå har jeg jo selvsagt ingen garantier for at det skal gå bra da, så er vel bare å krysse fingrene... :)

Annonse

Hihi så deilig følelse! Hvor ofte har dere hatt dere? Og har du hatt mange symptomer? Par min er innafor ;) Er vel 5 min de sier? Virker som de som får innen en time ofte er gravide også spør du meg, selvom de sier at den egentlig ikke er "gyldig"

Endret av Fillibobba

Tja, EL skulle være torsdag, men fikk en følelse av at den var på tirsdag... Så vi kjørte på hver kveld fra lørdag til onsdag. Jeg har hatt litt kriblinger i puppene, og litt stramming i lysken. Håper det holder seg sånn..sist gang jeg var gravid var jeg i toppform helt til jr kom to uker over termin, satser på likt løp denne gangen 😜

Så morsomt L-8! Virker som et veldig godt tegn :) Her var det blendahvitt igjen. Jeg testet jo negativt i går, men det var midt på dagen. Derfor ble det enda en i dag, på morgenen denne gangen.

Men men. Har vært og handlet flere tester nå. Ene butikken her hadde to tester til bare ett pund, og sånne du holder mens du tisser (ikke strimler) i tillegg. God deal ;)

Hvor kjøper dere tester på nett hen?

Jeg kjenner på kroppen at tr er på vei :-( blæææ håper det ikke stemmer, men er nok redd for at det stemmer...

Men tenkte å kjøpe inn tester til neste pp eventuelt... Blir veldig dyrt å bare kjøpe på apoteket:-)

Annonse

Jada, så jeg tok enda en tidlig-test jeg, og den så også rimelig hvit ut gitt.. Men så tittet jeg litt nærmere etter et par min, og tror dere ikke jommen at det hadde dukket opp en finfin skyggestrek!! Veldig svak, men like fullt en strek :) Blir nok fort en ny test om et par dager :)

Gratulerer L-8! Det hørtes veldig positivt ut :) Kjempe gøy, håper flere følger etter utover i uken :)

Jeg er fristet til å teste igjen i morgen, men er så redd for å få negativ igjen. Min IKM er jo ikke før onsdag, så jeg burde vel holde meg til torsdag. Har bare så lyst til å teste mens mannen er hjemme, og han jobber tolvtimersskift torsdag til lørdag.

Gratulerer med strek Lykkelig gift! ☺

Tok altså en ny test i dag, og den var igrunn ikke noe sterkere enn i forigårs... Så nå må jeg bare pent smøre meg med tålmodighet tror jeg, og heller prøve en digital test til helgen...

Lykke til, måtte det bli mange fine streker! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...