Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til, jenter! Det blir spennende å se hvordan det går med dere  :laugh:

Blir helt gærn av dette :bond: Har en dårlig følelse, er heeelt sikker på at det ikke gikk denne måneden, men legger så veldig godt merke til ømme bryster og stikkinger down there. Selv om jeg er sikker på at det er helt vanlige syklus-ting, så ønsker jeg sååå at det skal bety noe at jeg blir tullerusk av meg selv. 

Jeg kommenterer ikke så ofte, men er innom og titter ofte. 

:klemmer: Lykkeklemmer til alle sammen, måtte det bli mange doble streker i neste uke  :tommelopp:

Nå har jeg blødd flekkvis i tre dager :( Pleier å få veldig tydelige symptomer før TR, men har ikke det nå. Fryktelig forvirrende. Stikker mye i magen på høyre side og er en del kvalm, men det er ikke noe jeg bruker å oppleve til vanlig før/under TR. Blodet er veldig lyserosa og det kommer ikke så mye. Skal jeg bare anta at det ikke fungerte denne måneden?  :huh:

Annonse

Annonse

Jeg syntes jeg kjente noe rart i "magen" 4-5 dpo, men her er det ikke snurten av noen festeblødning i alle fall. Ikke merker jeg noe som helst til noen symptomer heller. Verste er at jeg aldri egentlig har lagt merke til om jeg får PMS-plager til vanlig heller, så jeg har ikke peiling.

Jeg har vel egentlig belaget meg på at det ikke funket denne måneden, men vi får se. Håper det er bedre lykke på gang hos dere andre :)

Jeg bare...synes jeg kjenner så mye rart! Vært litt småkvalm siste par dager, kribling i pupper og litt "hoven" i lysken på en måte...og det kjennes ut som om det strammes litt innvendig. Jeg har jo vært gravid før, men da visste jeg det jo ikke før jeg var langt på vei ;) Nå trener jeg jo mye og hardt også, så kan jo bare være litt stramme ligamenter og stølhet i kjernemuskulaturen som lurer meg. Men dog...

Guri, så mye enklere det er å bare "oppdage" det sånn helt ut av det blå!

Heia! Hiver meg også med her :) Har hatt masse murringer nederst i høyre side siste dagene. Har generelt følt at magen er litt større enn normalt... men kan jo bare være generelt oppblåst da :) Måtte jo bare prøve å teste i går selv om det var litt tidlig enda, og fikk selvfølgelig neg. Nå skal jeg ikke teste før senest søndag :)

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember
Lunagold (6pp)
Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember
Fillibobba (1pp)

Kuuipo (3pp)

Onsdag 4. desember
- Fero (2pp)

Torsdag 5. desember
- april2011mamma ( 2pp)
- Frupedersen (1pp)
- L-8 (1pp)

Fredag 6. desember
Fillibobba

Lørdag 7. desember
- Regine (7. pp)
-Ensligprøver25
- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember
- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember
Lunagold (6pp)
Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember
Fillibobba (1pp)

Kuuipo (3pp)
Jønimi (2pp, 2pp opphold, derfor 3 pp :) )

Onsdag 4. desember
- Fero (2pp)

Torsdag 5. desember
- april2011mamma ( 2pp)
- Frupedersen (1pp)
- L-8 (1pp)

Fredag 6. desember
Fillibobba

Lørdag 7. desember
- Regine (7. pp)
-Ensligprøver25
- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember
- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦

Lunagold jajaja! Er så utålmodig atte ja! Sitter jo midt i eksamenslesingen og skriver hjemmeeksamen. Men klarer ikke fokusere helt! Har virkelige null symptomer forløpig. Forrige måned var det både vondt i korsryggen og magen, så kanskje 0 symptomer er et godt tegn for meg. Eller ikke.. Har ikke helt trua! Men skal til Latin Amerika i julen, så sånn sett er det jo greit og ikke være gravid.. Og da blir det en fin sydentur til sommeren likevel!! Får prøve å tenke sånn, så kommer vel uke 49 fortere en fy ;) Tjaaa..

Aner enda håp. Det kom bittelitt blod i går da jeg tisset, og hadde mye kraftige stikninger i høyre eggstokk, så kanskje det var da egget festet seg?! Hadde vært så gøy hvis det var sant. Har jo lest at egget kan feste seg alt fra 2-10 dager etter eggløsning/befruktning. Men hvis det festet seg så sent så er det nok ingen vits i å teste før om søndag evt mandag....og selv det kan vel være for tidlig...Får bare være tålmodig..... :fisk:

L-8, skjønner deg godt jeg! Hehe.. Synes det er rart hvordan jeg forrige måneden hadde skikkelig trua på at jeg var gravid, nå derimot føler jeg løpet er kjørt før jeg en gang har IKM! Merkelig.. La magefølelsen være feil for en gang skyld :D Til dere som lurer, eksamensskriving er skikkelig kjedelig.. ;)

Hei,

Jeg legger meg til her. Hadde el 18. Skulle ha mensen 2. eller 3. des. Fikk en liten blødning i dag, har bare brukt truseinlegg. Er dette festeblødning? Tok ut p-stav i juli, har prøvd siden oktober.

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember

Lunagold (6pp)

Unilon (2pp)

lilu81 (2pp) :)

Tirsdag 3. desember

Fillibobba (1pp)

Kuuipo (3pp)

Jønimi (2pp, 2pp opphold, derfor 3 pp )

Onsdag 4. desember

- Fero (2pp)

Torsdag 5. desember

- april2011mamma ( 2pp)

- Frupedersen (1pp)

- L-8 (1pp)

Fredag 6. desember

Fillibobba

Lørdag 7. desember

- Regine (7. pp)

-Ensligprøver25

- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember

- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦

Min temperaturkurv:

http://www.enceinte.com/courbe-temperature-ext-f59f9440302c9cbcb90a0c664feb30d5

http://www.enceinte.com/courbe-img-ext-f59f9440302c9cbcb90a0c664feb30d5.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...