Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tar ikke el test denne gangen så er ikke helt sikker på når deg er:-) men kjenner at det er rett rundt hjørnet så vi holder på :-) hi hi håper det klaffer !!!!

Blir spennende å se hvem som treffer blinkskudd denne måneden:-)

Fortsetter under...

EL imorgen etter mine beregninger :) Dette blir siste pp for oss på en stund både grunnet barnehageopptak (vi kan ikke gamble på at vi finner oss en plass eller en annen ordning pga jobber med mye ansvar) og bryllup i 2015, jeg vil da gjerne kunne ta et glass eller to i eget bryllup! :)

Så dette blir spennende! :P Vi gjør imidlertid ikke så veldig mye annet enn tidligere, slapper av og nyter hverandre når begge vil og orker som selv ikke under EL er hver dag. Så går det ikke, så går det ikke, vi har ikke hastverk :) Jeg tror uansett ikke jeg vil bli så altfor skuffet hvis det ikke går denne gangen heller ettersom frieriet til min kjære (som jeg har ventet i evigheter på :P ) er så ferskt i minnet og jula nærmer seg. Et lite mirakel i tillegg er nesten for mye å be om! :)

Ettersom jeg, sammen med ini, er sistemann i gruppa her, antar jeg alle er godt i gang, så jeg gleder meg til å se resultatene om en to ukers tid. Enig med april2011mamma at det blir spennende å se hvem som lykkes!

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember
Lunagold (6pp)
Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember
Fillibobba (1pp)

Onsdag 4. desember
- Fero (2pp)
- Frupedersen (1pp)
Torsdag 5. desember
- april2011mamma ( 2pp)

Fredag 6. desember
-

Lørdag 7. desember
- Regine (7. pp)

Søndag 8. desember
- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥
-

♦TR har kommet ♦          

Skriver meg på her :)

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember
Lunagold (6pp)
Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember
Fillibobba (1pp)

Onsdag 4. desember
- Fero (2pp)
Torsdag 5. desember
- april2011mamma ( 2pp)
- Frupedersen (1pp)
Fredag 6. desember
-

Lørdag 7. desember
- Regine (7. pp)

Søndag 8. desember
- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

Bommet vist med en dag :)
-

♦TR har kommet ♦       

Jeg bommet med 3 dager så ble IKM i uke 49 i stede for 50 på meg :)

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember
Lunagold (6pp)
Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember
Fillibobba (1pp)

Onsdag 4. desember
- Fero (2pp)
Torsdag 5. desember
- april2011mamma ( 2pp)
- Frupedersen (1pp)
Fredag 6. desember
-

Lørdag 7. desember
- Regine (7. pp)
-Ensligprøver25

Søndag 8. desember
- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦       

Annonse

Ser ut som el var rundt 22 :) så slenger meg på her:)

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember
Lunagold (6pp)
Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember
Fillibobba (1pp)

Onsdag 4. desember
- Fero (2pp)

Torsdag 5. desember
- april2011mamma ( 2pp)
- Frupedersen (1pp)

Fredag 6. desember
-

Lørdag 7. desember
- Regine (7. pp)
-Ensligprøver25

- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember
- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦       

Annonse

Jeg fikk en bitteliten lyserosa blødning i dag. Kan det være festeblødning? Når kan jeg teste? Blir fryktelig utålmodig av dette :P

Det er vel et par dager "for tidlig", men det kan jo hende. Fingrene krysset! :D Men du må vente litt med å teste. Stigningen av. HcG starter vel ikke før egget fester seg, sånn ca. Og hvis det (for deg) er i dag, så tar det jo noen dager før du når over grensa for hva testen plukker opp.

Hvis du har billigtester kan du sikkert slå deg løs om noen dager, hehe.

Jeg fikk en bitteliten lyserosa blødning i dag. Kan det være festeblødning? Når kan jeg teste? Blir fryktelig utålmodig av dette :P

Det er vel et par dager "for tidlig", men det kan jo hende. Fingrene krysset! :D Men du må vente litt med å teste. Stigningen av. HcG starter vel ikke før egget fester seg, sånn ca. Og hvis det (for deg) er i dag, så tar det jo noen dager før du når over grensa for hva testen plukker opp.

Hvis du har billigtester kan du sikkert slå deg løs om noen dager, hehe.

Har bestilt en tipakning på nett, haha! :D Nå har jeg aldri i mitt liv brydd meg om EL og sykluser, så det kan jo tenkes at min er litt kortere..Får bare vente og se :) 

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember

Lunagold (6pp)

Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember

Fillibobba (1pp)

Onsdag 4. desember

- Fero (2pp)

Torsdag 5. desember

- april2011mamma ( 2pp)

- Frupedersen (1pp)

- L-8 (1pp)

Fredag 6. desember

-

Lørdag 7. desember

- Regine (7. pp)

-Ensligprøver25

- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember

- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦

Da hiver jeg meg med jeg også, med TR ventet, men uønsket 5 desember. Litt ustabil syklus... 1 pp. Har én fra før av som kom helt uventet og ble "oppdaget" først i uke 10, så dette er første gang vi prøver sånn sett. Moro! :)

Endret av L-8

IKM er egentlig tirsdag, men hvis jeg går etter 14 dpo etter eltest blir det fredag. Aldri testet etter el før, så ikke vet jeg! Tiden vil vise. Tenkte og teste meg på tirsdag, kanskje mandag :) Når tenker dere å teste?

☼ IKM UKE 49 ☼

Mandag 2. desember

Lunagold (6pp)

Unilon (2pp)

Tirsdag 3. desember

Fillibobba (1pp)

Onsdag 4. desember

- Fero (2pp)

Torsdag 5. desember

- april2011mamma ( 2pp)

- Frupedersen (1pp)

- L-8 (1pp)

Fredag 6. desember

Fillibobba

Lørdag 7. desember

- Regine (7. pp)

-Ensligprøver25

- <3 TeseMor! <3

Søndag 8. desember

- ini (1.pp etter exu)

♥Gravid ♥

♦TR har kommet ♦

Endret av Fillibobba

Jeg skal prøve å holde meg til torsdag neste uke, altså dagen etter IKM. Med mindre jeg får blødning som vanlig på onsdag da. Hvis det plutselig popper opp masse symptomer derimot, da vet jeg ikke om jeg klarer å la fornuften vinne, så kanskje et par dager før ;)

Jeg hadde endel stikninger i går (i mangel av bedre ord.. eller er det dette man kaller murringer?) men de var på feil side. Det var langt nok ned til at jeg ikke kan skjønne annet enn at det var nedi riktig område av kroppen, men jeg er helt sikker på at jeg kjente det på andre siden da jeg hadde EL, så nå aner jeg ikke.. Ikke kjent noe videre i dag heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...