Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg er singel og har truffet en mann som jeg har utrolig bra kjemi med i sengen. Ingen av oss er ute etter forhold, og vi planla å møte hverandre igjen for en ny opplevelse. Det som skjedde da var at alt var jo tipp topp i sengen osv, men mannen virket litt stresset etter sex, begynte å prate mye og sa at han synes dette var en rar situasjon, han var ikke vant med å treffe "jenter" på denne måten, altså "venner med fordeler", han var liksom ikke vant med slikt....spurte meg så om jeg var redd for å få følelser? Jeg er ikke intressert i noe forhold, men mer vennskap og sex..... Så nå er han veldig laiback da, og jeg tenker det er er OK, for vi er alle forskjellige...for noen funker det ikke og ha "venner med fordeler", men litt rart siden han er en mann da hehe... Sexen er jo alltid bra, men hvordan tolke dette? Han kysset meg hele tiden når vi traff hverandre sist, og alt er veldig intenst. Så dette er merkelig...trodde vi var enige om reglene og dette "vennskapet" Får bare finne meg en ny "venn" jeg da:P Anonymous poster hash: a5a94...a95
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg gir opp...menn er rare. Enten vil de bare ha sex, og nå sexen er TOPP så er det også rart`? haha hi Anonymous poster hash: a5a94...a95
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Ingen som vil tolke noe her? Dritt å miste så bra sex da...hehe Anonymous poster hash: a5a94...a95
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Kanskje han er redd for å få følelser for deg? Anonymous poster hash: d80e7...7df
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Kanskje han er redd for å få følelser for deg? Anonymous poster hash: d80e7...7df Forstår liksom ikke helt det da men, er i totalt forskjellige livssituasjoner + vi var veldig enige om reglene. sex og vennskap, men jeg vil ikke spør om det. Lar det bare ligge. Aksepterer uansett at han er "usikker" på slike vennskap som vi kanskje har fått, men hadde nå håpet å fått han litt til:) HI Anonymous poster hash: a5a94...a95
furutre Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 tror du kan gi det litt tid. bare ikke "stress" man med prat eller sånt akkurat nå. la ham tenke over tingene og komme til deg når han har funnet ut av tingene. Høres ut som det er relativt nytt for ham, det her. Eller om du ikke vil ha "arbeidet" med en fyr som har mye han må finne ut av, og kanskje kommer til å oppføre seg litt som ei kjærring ei periode, far du heller finne noen annen. men jeg tipper han kommer til å bli fortrolig med situasjonen og det kommer til å funke greit om han bare får tid til å bli fortrolig med å ha ei venninne med fordeler.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 tror du kan gi det litt tid. bare ikke "stress" man med prat eller sånt akkurat nå. la ham tenke over tingene og komme til deg når han har funnet ut av tingene. Høres ut som det er relativt nytt for ham, det her. Eller om du ikke vil ha "arbeidet" med en fyr som har mye han må finne ut av, og kanskje kommer til å oppføre seg litt som ei kjærring ei periode, far du heller finne noen annen. men jeg tipper han kommer til å bli fortrolig med situasjonen og det kommer til å funke greit om han bare får tid til å bli fortrolig med å ha ei venninne med fordeler. Jepp. Har ikke tatt kontakt med han og har ikke planer om å gjøre det heller. Forsto at han var usikker og vi sendte noen sms frem og tilbake, men merket han var veldig tilbakeholden og usikker...han sa forøvrig at han var usikker også... Han sa også at dette var helt nytt for han, så jeg får gi han tid..... er bare vennskap og sex anyway:) HI Anonymous poster hash: a5a94...a95
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Neida, denne mannen kunne ikke være en "pulevenn" mer. Han følte det ble feil og ha den type "fysiske" relasjon med en venn man ser av og til. Egentlig blir jeg paff, ikke ofte jeg treffer menn med slik moral..... Han la også til at vi hadde en utrolig kjemi. Når det er sagt så jeg ikke intressert i noe forhold, og ikke han heller, forskjellig livssituasjon osv... så da er det like langt, men litt kipt å miste så bra sex og den gnisten. vel vel.....han var i alle fall ærlig, tenk at det finnes så "ordentlige"menn der ute.. er vant med at menn er menn, men han her var nesten litt som noen damer... Jeg gir opp. Skal aldri prate med en mann igjen. Anonymous poster hash: a5a94...a95
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Han skal ha for å skrive en nesten avhandling om dette da..du vet det er noe kipt når det begynner med "kjære siri" hehe.... HI Anonymous poster hash: a5a94...a95
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #10 Skrevet 11. desember 2013 Hihi, jeg heter Siri, men dette er ikke mitt innlegg... Du valgte kanskje bare et vilkårlig navn? Men jeg har fått en slik avhandling du beskriver som begynte nøyaktig slik du skrev her av en mann for mange år siden . Og han du beskriver nå høres i tillegg egentlig ut som en mann jeg selv er venner med per i dag som er både en forfører og samtidig ordentlig i fht kvinner, og jobber hardt med slike moralske spørsmål i sitt indre... Anonymous poster hash: 97afb...bfa
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2013 #11 Skrevet 11. desember 2013 Hihi, jeg heter Siri, men dette er ikke mitt innlegg... Du valgte kanskje bare et vilkårlig navn? Men jeg har fått en slik avhandling du beskriver som begynte nøyaktig slik du skrev her av en mann for mange år siden . Og han du beskriver nå høres i tillegg egentlig ut som en mann jeg selv er venner med per i dag som er både en forfører og samtidig ordentlig i fht kvinner, og jobber hardt med slike moralske spørsmål i sitt indre... Anonymous poster hash: 97afb...bfa hehe, bare et tilfeldig navn. hadde glemt ut dette innlegget hehe, det føles som en evighet ut siden.. han her er glemt for lenge siden da, har truffet en ny nå. vi er fortsatt bare på dating stadie, men dette virker lovende, vi har veldig bra kjemi og er veldig like. HI Anonymous poster hash: a5a94...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå