Gå til innhold

Kaffetrakteren ødelagt, har kun filterkaffe - kan jeg koke vann og ha kaffe oppi (som ved kokmalt)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har jeg brukt filter oppi den ødelagte kaffetrakteren og hatt kaffekopp under, men det tar jo år og dag. Kan man bruke samme metoden som ved kokekaffe, eller blir det bare grut og gris?

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan bruke presskanne om du har det..

Anonymous poster hash: 5740d...3a8
Skrevet

Jeg vet det, men har ikke presskanne. Ga den bort for flere år siden fordi jeg aldri brukte den (og akkurat nå angrer jeg) :)

Ingen som vet?

Skrevet

Trakte kaffe gjøres enkelt på "gamlemåten". Sett filterholder med kaffe over thermos og hell på kokende vann til kanna er full. Går veldig greit:)

Skrevet

Trakte kaffe gjøres enkelt på "gamlemåten". Sett filterholder med kaffe over thermos og hell på kokende vann til kanna er full. Går veldig greit:)

Jeg prøver :) Takk!

Skrevet

Jeg prøver :) Takk!

Det går kjempefint.

Annonse

Skrevet

Denne løsningen eksisterer fortsatt, er fortsatt i salg her og der og kalles kaffetrakt  , uansett er den genial :-)

Anonymous poster hash: d2fa2...d7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...