Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #26 Skrevet 10. november 2013 Ja, begge røyker dessverre....vi har en på 18 år og en på 2 år. For endel år siden røyket vi inne (flau av det)så på kontoret (fysj)Nå røyker vi UTE heldigvis. I bilen har vi aldri røyket. Begge er vokst opp i hjem med innerøykene foreldre. Noen av dem er sluttet nå, og det røykes ikke inne med barnebarn. Vårt eldste barn har ikke begynt å røyke takk og pris for det! Røyker heller ikke i nærheten av minste barn, og slettes ikke med barnevogn! Det ser ikke pent ut..... Selv om det lukter dårlig røyklukt, er ikke det farlig! Anonymous poster hash: 67952...961 De farlige stoffene sitter lenge i pusten din, i klærne og håret. Du deler det med resten av familien. Anonymous poster hash: c0e5f...979
klishe89 Skrevet 10. november 2013 #27 Skrevet 10. november 2013 Mannen min røyket, men han sluttet kort tid etter vi ble sammen. Jeg nekter å akseptere det. Hadde faktisk gjort det slutt hvis han ikke hadde sluttet. Jeg røyker ikke
mama_82 Skrevet 10. november 2013 #28 Skrevet 10. november 2013 Mannen min sluttet da vi ble sammen for snart 12 år siden. Jeg har aldri røkt. Mamma røyker litt ute, ellers ingen andre i familie eller vennekrets
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå