Gå til innhold

Hvor mye legger dere i julegave til barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og hvor gammel er barna?

Anonymous poster hash: b4747...049
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 2000,- pr. unge. De er 3, 5, 7, 14 og 16 år.

Anonymous poster hash: 94624...5a7
Skrevet

Blir en 2000+, de er fra 7-13

Det er gaven til dem og mannen jeg legger mest penger i.

Anonymous poster hash: e3a73...0aa

Skrevet

2 og 7 år, får for mellom 1000 og 1500 fra oss. Pluss rundt 500 i andre gaver som vi betaler, nissen, gaver fra hverandre.

Kalenderen blir også ganske kostbar, går nok hvertfall en tusenlapp eller femten hundre på den også, men den er på deling.

Anonymous poster hash: bfb2a...93d

Skrevet

6 år rundt 2000 fra meg. Får egen gave fra pappaen, sikkert rundt 1500 der..

Anonymous poster hash: ff8c1...316

Gjest Julia1984
Skrevet

1500-2000 pr barn. Tenker ikke bare pris. Sånn som i år får 6 åringen ny seng, det koster jo mer. I tillegg får han lego etc.

Skrevet

Babyen 9månder får for 1800, er får ting han trenger.

Stesønnen for 400 kr

Anonymous poster hash: 7790b...879
Skrevet

Babyen 9månder får for 1800, er får ting han trenger. Stesønnen for 400 kr Anonymous poster hash: 7790b...879

Huff stakkars stesønnen :P faren hans forskjellsbehandler noe veldig da eller? 1800 til den ene og 400 til den andre? Eller mener du bare det du gir?

Anonymous poster hash: 429f5...d39

Skrevet

Av studentpappaen får barna for 300-400 kr hver. 

Jeg er usikker, men det ser ut som det blir rundt 1000 kr på hver av dem. Barna er 10 og 7 år gamle. 

Skrevet

Samme sier jeg .

Skrevet

Stesønnen for 400 kr

Seriøst? Stesønnen får for 400? Faren gjør virkelig forskjell på barna sine. Stakkars! Eller er det du som står bak?

Anonymous poster hash: 7bf99...6ef

Skrevet

Tipper nærmere 1500 til de to eldste, ikke bestemt hva vi skal kjøpe enda. Babyen har alt så hun får nok en leke til 400-500 kr ca

Anonymous poster hash: c7b4e...808

Skrevet

Stesønnen for 400 kr

Seriøst? Stesønnen får for 400? Faren gjør virkelig forskjell på barna sine. Stakkars! Eller er det du som står bak?

Latterlig

Skrevet

5,5 år får snøspatkesykkel han har ønsket seg, karius og baktus bok + tannbørstesett og ninja turtles ting han har ønsket seg, til sammen ca 1000 kr.

1,5 år får barneveske og armbånd som hun tydelig viser at hun vil ha og store duplo. Blir vel ca 4-600 kr.

Nyfødt, får nok ingenting. :)

Ja det er forskjell på prisene på gavene, men de får det de ønsker seg og med innkjøp rundt om kring går de opp i opp in the end uansett.

Ser ingen grunn til å bruke penger bare for å bruke dem.

Skrevet

Stesønnen for 400 kr

Jeg tenker som så at en baby som får ting den trenger, det kan knapt regnes som julegaver. Det er innkjøp av utstyr som man later som at babyen får i gave, uten at babyen skjønner noe. Så derfor syns hvertfall ikke jeg det er hårreisende med den forskjellen i sum. Om det fortsetter når de begge forstår konseptet og selv skal åpne gavene derimot.. 

Skrevet

At babyen ikke merker det gjør vel saken bare verre... han som får minst er jo ikke baby.

Nei, det var råttent!

Hadde min sønn blitt forskjellsbehandlet på den måten av sin bonuspappa hadde jeg aldri akseptert det.

Får skikkelig vondt av gutten...

Jeg synes ikke verdien på gaven er det viktigste, men det der er for drøyt.

Anonymous poster hash: 69751...f9a

Skrevet

Stesønnen for 400 kr

Hva viss stesønnen får for 1400 av sin mor, da får begge barna gaver for 1800 av sine foreldre!

Anonymous poster hash: 3b417...be2

Skrevet

Det kan hende det er babyen som taper egentlig.... Her har stesønnen ingen søsken hos Mor og har fått gaver til 10-15000kr av mor, i tilleg til besteforeldere med mye cash. Mens her har mannen vært student så vi har ikke hatt så god råd hverken til han eller vår. Har glatt gitt 800kr til stesønn og 1500-1800 til vår . Men vi har bitteliten familie så ikke så mange som gir gave til vår og heller ikke så dyre, så forskjellen ville vært altfor tydelig i stesønn sitt favør.

Anonymous poster hash: d32c2...dd4

Skrevet

At babyen ikke merker det gjør vel saken bare verre... han som får minst er jo ikke baby.

Nei, det var råttent!

Hadde min sønn blitt forskjellsbehandlet på den måten av sin bonuspappa hadde jeg aldri akseptert det.

Får skikkelig vondt av gutten...

Jeg synes ikke verdien på gaven er det viktigste, men det der er for drøyt. Anonymous poster hash: 69751...f9a

Du hadde ikke akseptert det. Hva ville du gjort da tenker du. Tvinge noen til å gi dyrere gave?

Anonymous poster hash: 117db...c35

Skrevet

Tror vi ender opp et eller annet sted mellom 1500 og 2000. Lille knøtt er kun 4 mnd da, men hun får en tripp trapp stol til å ha på hytta. Om det kan kalles en julegave er jeg litt i tvil om, hun hadde vel fått det uansett... :P Men det passer fint, hun elsker å sitte / ligge i stolen, og bi skal være på hytta hele julen, så da passer det bra.

Ellers så blir det en bok eller to, både jeg og pappaen mener at det er umulig å ha for mange bøker :D

Skrevet

6 mnd. Får nok noe til 400-500kr, så setter vi heller inn ett beløp på kontoen hans :)

Anonymous poster hash: e02dd...9d2
Skrevet

Stesønnen for 400 kr

Februarprins / mamma til goprinsen da...

Anonymous poster hash: e02dd...9d2

Skrevet

Anonymous poster hash: 69751...f9a

Hvilken glede har en baby av å få feks en sportsvogn da? Og jeg tviler på at storebror blir så veldig misunnelig på det. Eller evnt en lekegrind, en badebalje og et lass med bleier. I dette tilfellet tror jeg ikke storebror kan merke det faktisk, og at babyen får tingene som gave er bare en symbolsk handling. 

Som andre sier, kan det jo selvsagt også hende at storebror har mange lere familiemedlemmer han får betydelig mer av. 

Skrevet

Jeg har kjøpt gave til 1600 kr,også har jeg fått barnefaren med på gaven så da betaler vi bare halvparten hver.

Veldig grei løsning.

Gutten vå er 2 år.

Skrevet

Ca 1000 kr pr barn. Ide 1000kr er det gaver fra hverandre, fra oss og fra en besteforeldre som bor på sykehjem som ikke kan kjøpe gave selv. Men vi gir bare leker i julegave da. Ting de må ha og trenger får de utenom jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...