Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg savner eksen så det verker i hele kroppen. Han er far til mine små,små barn. Han har gjort MYE dumt, men vil så gjerne ha han tilbake. Ungene min trenger pappa'n sin, og jeg elsker han fortsatt. Problemet er jo at han ikke vet hva han vil og har truffet en annen. Får ikke sove, gråter mye og dårlig matlyst. Vi var sammen i mange år. Ungdomskjærester. Hva skal jeg gjøre uten han? Eldste savner han utrolig masse, gråter etter han hele tiden. har så vondt av barna. kjærlighetssorg er så utrolig vanskelig. man føler seg syk og tappet for energi. Og nå som jeg trenger mest energi enn noen sinne. Alene med 2 små, det er F**N ikke lett. De små mest dyrebare skattene mine. <3 <3 Anonymous poster hash: ac294...e3a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Føler veldig med deg. Står i fare for å havne der selv. Desverre er vårt barn nr 2 ikke født engang. Tungt å tenke på at jeg kan bli alene i en sånn situasjon. Stakkar barna dine, det eneste du med sikkerhet kan gjøre er å være der for dem. Anonymous poster hash: 3f896...742
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Det der var som å lese et utdrag fra mitt liv. Akkurat den samme settingen -forskjellen er bare at min eks vet hva han vil. Han vil ikke tilbake. Hvor lenge siden er det bruddet skjedde hos dere?Her er det ca 1 år siden og følelsene sitter hardt i fremdeles. Vil ønske deg/oss lykke til.. Anonymous poster hash: 1ecc7...46f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Føler veldig med deg. Står i fare for å havne der selv. Desverre er vårt barn nr 2 ikke født engang. Tungt å tenke på at jeg kan bli alene i en sånn situasjon. Stakkar barna dine, det eneste du med sikkerhet kan gjøre er å være der for dem. Anonymous poster hash: 3f896...742 Yngste min var ikke mer enn noen uker gammel. Det er noen måneder siden. Det er hardt og være alene. Anonymous poster hash: ac294...e3a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Det der var som å lese et utdrag fra mitt liv. Akkurat den samme settingen -forskjellen er bare at min eks vet hva han vil. Han vil ikke tilbake. Hvor lenge siden er det bruddet skjedde hos dere? Her er det ca 1 år siden og følelsene sitter hardt i fremdeles. Vil ønske deg/oss lykke til.. Anonymous poster hash: 1ecc7...46f Noen måneder siden. Det river i hjertet. Lykke til til deg også... Anonymous poster hash: ac294...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå