Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Vi har fått lov til å begynne med medisiner når mensen kommer nå. Det er jo et fryseegg igjen som vi håper overlever tining. Men den resepten jeg hadde på medisinene som skal tas var jo ikke gyldig lengre! SÅ da krysser jeg fingrene for at ikke mensen dukker opp før mandag slik at jeg kan få startet med medisiner på dag 1.... Flere som er igang med fryseforsøk nå?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Og selvfølgelig måtte den komme i dag Noen som vet om det er veldig nøye at man MÅ begynne på dag 1?
Nurse77 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Huff, så kjedelig. Jeg vet dessverre ikke om du må beg på medisin på dag 1. (Har stort sett hatt frys i naturlig syklus.) Hvilken klinikk hører du til? Fikk du forresten mensen fra morgenen av eller litt utpå dagen? Hvis du fikk litt utpå dagen, så regnes dag 1 i morgen (iallfall på St.Olav og Medicus).
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Jeg hører til på Ullevål. Den kom vel fra morgenen av ja... Jeg får ringe til Ullevål i morgen og høre med de tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Er det fryseforsøk i naturlig syklus? Når jeg hadde det, så tok jeg bare medisiner i fem dager, og startet på dag 3 i syklusen Anonymous poster hash: 03664...132
Småen100 Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Jeg skal ikke begynne før på dag 2 eller 3... Men det er ikke fryseforsøk da. Vet ikke om det er noe forskjell..
RTL Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 jeg begynte på dag 5 denne syklusen med progynova
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Hmmmm, kanskje det er håp fortsatt da? Får uansett ringe på Ullevål og høre i morgen. Her skal det medisineres hver dag. Er vel progynova jeg skal ta også mener jeg. For å klargjøre livmora til å ta imot egget
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Og sannelig så har jeg begynt på medisiner Gikk greit å begynne i dag heldigvis!
Optatium Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Vi skal ha fryseforsøk med medisinstart i uke 49. Har bare hatt ferskforsøk tidligere, så det blir spennende! Kjenner jeg er veldig spent på om det i det hele tatt blir noe, har hørt det er dårlig odds for at egget overlever opptining, og innstiller meg derfor litt på at det ikke blir noe av ..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. november 2013 #11 Skrevet 11. november 2013 Vi har hatt 1 fryseforsøk før. Da var det 2 egg og 1 overlevde. Så er ikke kjempeoptimist, men vet jo at det er de som har lyktes med det så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå