Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Er til gutten vår på 19 mnd til jul. Andre gavetips:)? Anonymous poster hash: 0bba3...8be
☆☆☆ Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Mi på 19 mnd likar godt gyngedyr, mulig fordi ho ikkje har heime. Tenker å kjøpe til jul..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Mi på 19 mnd likar godt gyngedyr, mulig fordi ho ikkje har heime. Tenker å kjøpe til jul.. Hun er forresten kjempesøt på bildet ditt:) Tenker også på lekekjøkken, men det blir nesten litt dyrt. Anonymous poster hash: 0bba3...8be
GeeGee Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Mi på 19 mnd likar godt gyngedyr, mulig fordi ho ikkje har heime. Tenker å kjøpe til jul.. Hun er forresten kjempesøt på bildet ditt:) Tenker også på lekekjøkken, men det blir nesten litt dyrt. Anonymous poster hash: 0bba3...8be Jeg kjøpte brukt lekekjøkken på Finn til 250kr, inkl to bæreposer med "mat " og kopper/fat. Det er kjempepopulært hos sønnen min, det er den leken han bruker mest! Hvis du synes det er dumt å gi brukt i julegave kan du jo gi det utenom, når du kan få det så billig, mener jeg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Kjøp kjøkken!! Spleis med noen så det ikke blir så dyrt. Mine barn som har veldig ulikt behov for leker har begge brukt kjøkkenet ekstremt mye! Det er det eneste som har vært i bruk så lenge. Kjøpte det for snart 7 år siden, og de 3 siste årene har det stått ute. Unger i alle aldre er borte å leker med det, tilogmed de største jentene på 10 ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Godt mulig det blir kjøkken. Har liksom lagt min elsk på Kidkraft kjøkkenet til 1800(!!) kroner hehe. Kan jo kanskje vente til våren til 2 årsdagen:) Anonymous poster hash: 0bba3...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå