Mandala Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg funderer på å ta en tur dit, men er det verdt det vinterstid? Jeg tenker at det kan være nydelig uten så mange folk overalt, men det er snakk om en 4-timers kjøretur en vei..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Er vel ikke så veldig mye som skjer der på vinterstid annet en og gå rundt i parken og kikke. Jeg hadde ikke gjort det. Men mine barn er glad i de andre tingene der også som da er stengT på vinterstid. Anonymous poster hash: b83f8...a8d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Du får jo sett alle dyrene. Og du kan vandre i Sabeltanns verden og Kardemommeby, samt bruke lekeområdene. På søndagene er ofte enkelte butikker og serveringssteder åpne, og gjerne et tog i "Afrika" og en karusell. Det er helt klart fint i dyreparken om vinteren, og kler man seg godt får man en fin dag. Men jeg ville holdt meg unna hele fritidsparken, inkludert Sabeltanns verden. Der får man i grunn bare en følelse av å gå forbi stengte attraksjoner. I dyrepark-delen er alt åpent, men dyrene er i større grad enn på sommeren inne, det er ikke helt det samme å se en sjiraff i en relativt liten bås i et bur enn å se den gresse på "savannen". Jeg ville ventet til sommeren... Anonymous poster hash: fc4bf...627
*SommerFrisk* Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Vi er der mye hele året, og vinteren er neste vår favoritt tid der. Kaldt og godt med varm kakao i sekken, og deilig niste. Grille pølser i på bål i nordisk villmark, og kunne la ungene løpe rundt og kaste seg i snøen hele dagen <3
*SommerFrisk* Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Dessuten så er iallefall laumanns og soko åpent:)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Vi liker veldig godt parken i lavsesongen, må bare se an været litt. Nordisk villmark blir en helt ny opplevelse når det er lite folk der, jeg har sett ulver på 3-4 meters hold f.eks, og det skjer ikke når det er fult av folk. Barna koser seg med å kikke på dyrene og leke i lekeommrådene. Jeg forbereder dem bare på forhånd om at karuseller og konkuranser er stengt, og vi skal ut for å hilse på dyrene. Billig er det også
Mandala Skrevet 10. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg vurderer det sterkt her. Spesielt siden eldste ikke liker steder med mange folk, som det er sommerstid. Er det noen spisesteder åpne i det hele tatt? Eller må man ha med niste? Blir litt vanskelig med niste og kakao når vi kjører så langt (eller sier på hotell).. Har man med pølser for å grille på bålet ved nordisk villmark? Jeg syns det høres nydelig ut å være der på vinteren egentlig.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Jeg ville dratt i desember om det er mulig, parken er helt fantastisk i desember måneden. Det har vært juleaktiviteter i parken de siste årene, om det skjer noe i år vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 5df78...a21
skjotta Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Vi er der mye hele året, og vinteren er neste vår favoritt tid der. Kaldt og godt med varm kakao i sekken, og deilig niste. Grille pølser i på bål i nordisk villmark, og kunne la ungene løpe rundt og kaste seg i snøen hele dagen <3 Grille pølser på bål? Har aldri opplevd at det er lov å ha bål i parken? Tenner dere selv eller tennes det i regi av parken? (Vil og grille pølser!!!!!) Vi har årskort og synes vinteren er vel så fin i parken som sommeren. Vi er mer glad i dyr enn vi er i alle turistene ;-)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Vi er der mye hele året, og vinteren er neste vår favoritt tid der. Kaldt og godt med varm kakao i sekken, og deilig niste. Grille pølser i på bål i nordisk villmark, og kunne la ungene løpe rundt og kaste seg i snøen hele dagen <3 Grille pølser på bål? Har aldri opplevd at det er lov å ha bål i parken? Tenner dere selv eller tennes det i regi av parken? (Vil og grille pølser!!!!!) Vi har årskort og synes vinteren er vel så fin i parken som sommeren. Vi er mer glad i dyr enn vi er i alle turistene ;-) Dyreparken lager i stand bål i helgene ved Nordisk villmark, mellom uglene og oterne (hehe, lurer på om jeg har vært i overkant mye i Dyreparken når jeg husker rekkefølgen på dyrene utenatt! )
skjotta Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 (endret) Vi er der mye hele året, og vinteren er neste vår favoritt tid der. Kaldt og godt med varm kakao i sekken, og deilig niste. Grille pølser i på bål i nordisk villmark, og kunne la ungene løpe rundt og kaste seg i snøen hele dagen <3 Grille pølser på bål? Har aldri opplevd at det er lov å ha bål i parken? Tenner dere selv eller tennes det i regi av parken? (Vil og grille pølser!!!!!) Vi har årskort og synes vinteren er vel så fin i parken som sommeren. Vi er mer glad i dyr enn vi er i alle turistene ;-) Dyreparken lager i stand bål i helgene ved Nordisk villmark, mellom uglene og oterne (hehe, lurer på om jeg har vært i overkant mye i Dyreparken når jeg husker rekkefølgen på dyrene utenatt! )Helt ok... jeg kan dem og. .. regner med det er på speiderplassen da? Der som de har bålsteiner rett før det går oppover, med begynnelsen av ulve innhegningen på venstre hånd og hubroene på høyre? Endret 10. november 2013 av skjotta
Mandala Skrevet 10. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2013 Dyreparken lager i stand bål i helgene ved Nordisk villmark, mellom uglene og oterne (hehe, lurer på om jeg har vært i overkant mye i Dyreparken når jeg husker rekkefølgen på dyrene utenatt! ) Har man med pølser og sånt selv, eller blir det som at man kan kjøpe pølser der? :/
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Vi er der mye hele året, og vinteren er neste vår favoritt tid der. Kaldt og godt med varm kakao i sekken, og deilig niste. Grille pølser i på bål i nordisk villmark, og kunne la ungene løpe rundt og kaste seg i snøen hele dagen <3 Grille pølser på bål? Har aldri opplevd at det er lov å ha bål i parken? Tenner dere selv eller tennes det i regi av parken? (Vil og grille pølser!!!!!) Vi har årskort og synes vinteren er vel så fin i parken som sommeren. Vi er mer glad i dyr enn vi er i alle turistene ;-) Dyreparken lager i stand bål i helgene ved Nordisk villmark, mellom uglene og oterne (hehe, lurer på om jeg har vært i overkant mye i Dyreparken når jeg husker rekkefølgen på dyrene utenatt! )Helt ok... jeg kan dem og. .. regner med det er på speiderplassen da? Der som de har bålsteiner rett før det går oppover, med begynnelsen av ulve innhegningen på venstre hånd og hubroene på høyre? Hehe, jepp der er det, med den grønne lavvoen.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Dyreparken lager i stand bål i helgene ved Nordisk villmark, mellom uglene og oterne (hehe, lurer på om jeg har vært i overkant mye i Dyreparken når jeg husker rekkefølgen på dyrene utenatt! ) Har man med pølser og sånt selv, eller blir det som at man kan kjøpe pølser der? :/ Det er jeg ikke helt sikker på. Mener å huske fra tidligere år at det er mulig å kjøpe der, men det tør jeg ikke love. Er nok uansett billigere å ta med egne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå