Gå til innhold

Jeg skal gå fra han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært samboere i 6 år og har et barn sammen.

Jeg har aldri vært stormende forelsket i han, vi bare ble sammen og det utviklet seg.

Han er 15 år eldre enn meg og har et barn fra før.

Det er mange ting som gjør at jeg har villa gått for lenge siden,men så feiger jeg ut og tenker på barnet.

Men skal jeg være sammen med en jeg ikke elsker bare pga barnet?

I tillegg har jeg forelsket meg i en annen.

Han er hodestups forelsket i meg også og for en gangs skyld føler jeg at dette er ekte kjærlighet, SLIK skal det føles.

Det KAN gå galt, men samtidig så vil jeg ta sjangsen....

noen tips?

hvordan fortelle det til samboer?:(

Anonymous poster hash: ff147...d35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg høres sikkert egoistisk ut, men jeg orker ikke mere....:( vi har det ikke bra sammen.....

Skrevet

Uff kanskje en liten tankevekker for meg da. Vurdere og gå inn i et forhold med en jeg ikke har de rette følelsene for bare pga tryggheten rung barnet.. Hmm...

Anonymous poster hash: bbc4b...a90
Skrevet

Jeg har i grunn ingen tips, men jeg var der du er for over et år siden. Jeg og eksen var sammen i over åtte år, men de siste årene følte jeg at det var så feil. Vi passet ikke sammen på noen måter. Jeg leste så mange steder "tenk tilbake på den første tiden dere hadde sammen, husk hva du ble forelsket i og hva du falt for. Finn tilbake til de følelsene". Men problemet var at jeg aldri var forelsket. Jeg ønsket trygghet og han kunne gi meg trygghet. 

Vel, jeg gikk fra han da, obviously, og har ikke angret et eneste sekund. Jeg syns livet mitt nå er helt fantastisk! Jeg er så lykkelig, så glad over alle små ting i livet. Jeg har et fantastisk samspill med barna (syns jeg selv), jeg er mer mentalt til stede sammen med barna og tja, alt er bare idyll. En idyll jeg aldri klarte å finne sammen med eksen. 

Jeg har en ny kjæreste nå, vi har vært sammen i ett år. Og det er også helt fantastisk. Jeg har aldri noensinne i hele mitt liv følt noe lignende en gang som det jeg føler for han. Det er sånn det skal være! Etter et år er jeg fortsatt som nyforelsket, og det er helt ubeskrivelig å få oppleve noe sånt. 

Jeg er så glad for at jeg endelig klarte å gå fra eksen. 

Lykke til med ditt valg! 

Ps; Husk at du virkelig tenker deg om, når det er en annen mann i bildet. Vær 100% sikker på at du går fra mannen din fordi du heller vil være alene. Ikke fordi du heller vil være sammen med han andre. Du må gjøre det kun for din egen skyld og vite at du takler det og klarer deg fint selv hvis det ikke skulle bli noe med han andre. 

Anonymous poster hash: 3ebf4...e50
Skrevet

Tuuusen takk for svar!:-)

Når jeg tenker tilbake så husker jeg at jeg var ung, han var spennende for han var eldre, hadde stort hus,bil ,penger osv...jeg husker jeg syntes han var fin, men var ikke forelsket...ble jo glad i han og vi fikk et barn,men jeg tror rett og slett det var trygghet jeg var ute etter jeg også...

Skrevet

Tuuusen takk for svar!:-)

Når jeg tenker tilbake så husker jeg at jeg var ung, han var spennende for han var eldre, hadde stort hus,bil ,penger osv...jeg husker jeg syntes han var fin, men var ikke forelsket...ble jo glad i han og vi fikk et barn,men jeg tror rett og slett det var trygghet jeg var ute etter jeg også...

Jo, altså, naturligvis ble jeg glad i min eks også. Og der og da trodde jeg at det var virkelige og sterke følelser. Det er først nå i ettertid jeg ser at det var tryggheten jeg ønsket og at det var helt galt å bli sammen med han. Galt om målet var å få det til å vare. Men helt riktig egentlig å bli sammen med han på det tidspunktet, for jeg fikk jo akkurat det jeg hadde behov for der og da. 

Skrevet

skjønner den :-)

Jeg vet ikke hva han føler og jeg gruer meg å til å fortelle han dette....HVORDAN skal jeg si det?

Skrevet

Huff, ja, det der er forferdelig. Husker eksen spurte så fornøyd en kveld "hva vil du gjøre ikveld da? Skal vi se en film?", mens det eneste jeg ville var å rope ut at det er slutt mellom oss! Det er ikke moro å skulle ta opp en sånn ting nei...

Skrevet

nei uff:-( jeg er å usikker på om jeg skal si at det er en annen, det er jo andre som har mistanker om oss, kanskje han egentlig vet _noe_..............som han ikke sier...

Skrevet

Jeg føler meg slem,men det kan ikke fortsette...........:S jeg vil være lykkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...