Gå til innhold

Feriehus i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med ønske om kort vei til fin badestrand. Et pluss hvis det ikke er heelt sør i Danmark også, mtp bilkjøring og barn. Noen tips til omeråde? :) Svømmebasseng i huset, oppvaskmaskin osv er et must, men det kan jeg finne frem til selv. Trenger egentlig mest råd til hvilket omeråde i Danmark som kan passe? :)

Anonymous poster hash: eecf1...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sommerhus i ebeltoft i sommer. Kjempe fint sted! Fin strand og 15 min kjøring til både djurs sommerland og kattegattsenteret. Litt lenger til legoland. I såfall burde dere stoppe på randers regnskog på veien dit. Utrolig fint sted, bygget opp som en jungel, men det er ikke verdens største sted da :P

Skrevet

Takk for supert tips! :) Hvis du vil gi meg link til huset så blir jeg veldig glad! Hi

Skrevet

Huset vårt hadde ikke svømmebasseng da, men stort boblebad, og helt herlig uteplass!! Helt skjermet for innsyn. Var forresten også en dyrepark 5 min unna.  Tar litt tid å lete opp til akkurat det huset, men vil anbefalle deg å gå inn på djurssommarland.dk, også på "feriepakker". Tror vi hadde vis novasol. Hvis du booker via dem får du noen gratis billetter og redusert pris hvis du forhåndsbestiller billetter til andre "parker" også. 

Skrevet

Vi var også i ebeltoft i fjor.. Kjempefint! Vi fant hus på novasol.no

Anonymous poster hash: 74930...0ff

Skrevet

Takk til dere begge! :) så nettopp en Vindmølle som var bygget som feriehus på det steder nå, utrolig fint! :) Hvordan gjorde dere reisen og hvor mye tid brukte dere? Vi bor i Akershus, så båt fra Oslo er sikker det enkleste?

Skrevet (endret)

Ja, da ville jeg tatt båt fra oslo :) Hvis du kjører fra Fredrikshavn tar det ca 1 - 1,5 time så er du i randers (randers regnskog) perfekt stoppepause med barn i bilen! Derfra tar det 45 min til Ebeltoft ca.... Så må dere bare hente nøkkel på kontoret dems i ebeltoft og dra til huset. 

Til legoland er det ca 2 timers kjøring hver vei (kanskje litt mindre). Men der bruker man jo en hel dag da, så ungene sover i bilen på vei tilbake. 

Hvis dere skal i Djurs har jeg et godt tips - dra så dere er der i 15 tiden. Det var GENIALT!! Alle sto jo på døra når det åpna, og dro hjem i 16-17 tiden når ungene var slitne og sultne. Så fra den tiden og til det stengte (20.00?) var det jo fri bane til alt av karuseller. Slapp unna times lange køer :) Bare å gå rett på :)

Endret av Flott!
Skrevet

Øster Hurup er en fin og rolig plass :)

Anonymous poster hash: c59e5...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...