Gå til innhold

Vondt og ha sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg skal ha sex og andre stillinger en den vanlige misjonæren og det begynner og gå litt fort/hardt så gjør det så sinnsykt vondt. Men ikke i misjonæren. skjønner ikke hvorfor. Noen andre som har det sånn??

Anonymous poster hash: 079a3...59b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blødninger i forbindelse med samleie også? Synes uansett at det er lurt å ta en GU. Selv om det sikkert ikke er noe alvorlig uansett.

Anonymous poster hash: 401be...c11

Skrevet

Nei har ikke hatt blødninger. Uff liker virkelig ikke tanken på en GU. Besvimer omtrent bare ved tanken. Men må vel få meg en time.

Skrevet

Ja, det er lurt. Ønsker ikke å skremme deg med min historie, men jeg hadde samme symptomer, men blødninger også. Hos meg fant de alvorlig sykdom (men er frisk nå, *bank i bordet*). En GU hvert tredje år for celleprøver og kontroll klarer du :) Får håpe det ikke er noe hos deg!

Skrevet

Ja burde nok klare det. Hadde en GU for ca rundt 3 år siden, så er på tia og ta det igjen. :)

Skrevet

Ja, har hatt det sånn i flere år. Tvunget meg igjennom det:-(

Anonymous poster hash: 18d54...dfc
Skrevet

Kan jeg spørre om hva slags sykdom de fant hos deg da?

Skrevet

Jeg har også det, samt blødninger da. Skal på gu til mandag, men tidligere gyn jeg har vært hos har ikke funnet noe, og bare sagt at "sånn er det iblant"... 

Anonymous poster hash: 8be6f...c72
Skrevet

Kreft. Måtte operere bort livmorhalsen og livmor. Men jeg vil legge til at jeg tror det er mange flere som har smerter/problemer ved sex enn som har så alvorlig sykdom, altså! Men jeg synes uansett at det er lurt å få sjekket "vondt'er", uansett hvor de er i kroppen. Det har jeg lært etter som jeg har møtt mange andre unge kreftsyke i forbindelse med at jeg ble syk. Ta kroppens symptomer på alvor, det er min hjertesak :)

Skrevet

Takk for svar. Godt du er frisk nå. Ja er nok lurt og sjekke det opp. Når jeg tenker meg om så har jeg ofte blødninger dagen etter samleie, men ikke rett etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...