Eli8 Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Er andregangsgravid i uke 11 og fikk helt plutselig mage for noen dager siden. Andre som opplever å få mage tidlig med nr to? :-) kan egentlig ikke skjule det lengre!
A_K Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Hei:) ja, 10+3, i uke 11 nå, mitt 3. barn, og magen har poppet litt frem. Noe er luft og forstoppelse, men litt er også livmoren som har vokst frem over skambenet. Siden forrige helg har to par bukser blitt for trange i livet:) må vel snart kjøpe gravidbukser. På mandag skal jeg på duotest-samtale på støykehuset, så da blir det snart ul igjen! Gleder meg:)
brulta92 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Uke ni her, andregangs. Bare 13 mnd siden forrige fødsel. Sliter med å skjule det nå!
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Her begynner det også å bli vanskelig å skjule det, særlig etter middag da magen blir helt stappa. Kan fortsatt bruke mine vanlige bukser, men det er trangere nå og noen ganger orket jeg ikke å ha dem på om.kvelden. 2. gang i begynnelsen av uke 12.
Antoine Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Jeg hadde fortere mage med nr 1 enn med nr 2 og 3 . Har ingen mage om morgenen, men den faller ut ila ettermiddag/kveld. Uke 12.
MrsMilla Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Er heldigvis bare i uke sju enda, og vet magen pleier å komme typisk tidligst uke 12 for min del. Da har jeg noen gode uker med buksene mine igjen :-) Pleier å ha en fase med å være "bleikfeit" før magen kommer skikkelig fram, hormonene endrer kroppsfasongen min i godt samarbeid med alle mulige matvarer jeg putter i munnen i jakten på "det som fjerner kvalmen"..... Merker stor forskjell siden jeg normalt sett er greit trent og 60 kg. Har stort sett alltid passert åtti- nitti ved fødsel.... Heldigvis kommer man seg tilbake til normalen med litt selvdisiplin og noen gode løpeturer etter graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå