Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Har to tette gutter, og det føles ut som jeg snart skal gå på veggen. De krangler. HELE tiden. Om ALT mellom himmel og jord. Det går nærmest ikke et sekund av hver dag uten at de sloss, krangler, skriker og hyler til hverandre. Leker de sammen er det ekstremt herjete og tullete og høylytt. Det er så utrolig slitsomt, og jeg har bitt tennene sammen lenge, og håpet at det skulle bli bedre, men det gjør jo ikke det.. Hva i alle dager skal man gjøre? Vi deler dem så godt vi bare kan, tar hver vår, finner på ting hver for oss. Vi oppmuntrer, roser og underbygger søskenforholdet, at de er brødre, at de har det så gøy sammen når de er venner osv., men det hjelper jo ikke... Vi er også flinke til å sette i gang med aktiviteter som tegning, perling, baking osv, men med en gang de ikke gidder mer er det igang igjen. Er det andre i samme båt? Har dere noen råd? Nå for tida gruer jeg meg til morgener, ettermiddager og helger, det blir ekstremt mye kjefting og smelling og er bare så utrolig utrivelig. Føler jeg er helt utslitt.. Hjeeelp! Anonymous poster hash: 72906...00b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Hvor gamle er de? Pleier å sende mine ut om det blir for ille. Da får de rase fra seg og jeg slipper å høre på kranglingen. Fysisk aktivitet generelt hjelper iallfall her. Anonymous poster hash: d68b4...ecb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Hvor gamle er de? Pleier å sende mine ut om det blir for ille. Da får de rase fra seg og jeg slipper å høre på kranglingen. Fysisk aktivitet generelt hjelper iallfall her. Anonymous poster hash: d68b4...ecb 4 og 6, så de kan ikke være ute alene. Bor i et veldig trafikert område. Vi går ut når det blir for ille, men av og til hadde det vært deilig å slippe å være mekler.. Anonymous poster hash: 72906...00b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Ok, vi bor på et ganske lite sted, så kan trygt sende de ut heldigvis. Det blir nok bedre. Forhåpentligvis Anonymous poster hash: d68b4...ecb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Det er mulig at det vil dempe seg med årene. Vi har to gutter som nå er 11 og 9 år, og de krangler sjeldent nå. Våre gutter har hele tiden vekslet mellom å sitte tett sammen og se i pekebok, på tv, i-Pad ol (alt ettersom alder), og å sloss så fillene fyker. De elsker hverandre og er veldig beskyttende ovenfor hverandre, for så å ryke i tottene på hverandre og plage vettet av hverandre i neste øyeblikk. Det har likevel vært en jevn nedadgående kurve på kranglingen og slossingen fra de var ca 5 og 7 år gamle. Det var verst da de var 3 og 5 år husker jeg. Da kunne jeg ikke etterlate dem i samme rom en gang. Nå er de venner ca 95% av tiden. Mye bedre Anonymous poster hash: a9777...4c1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 MIne gutter er 3,5 og 6 år og krangler 90 % av tida... Bare så du vet at du er ikke alene. Anonymous poster hash: 8ebb7...2ab
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 MIne gutter er 3,5 og 6 år og krangler 90 % av tida... Bare så du vet at du er ikke alene. Anonymous poster hash: 8ebb7...2ab Takk, det hjelper mer enn du aner! HI. Anonymous poster hash: 72906...00b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Det er mulig at det vil dempe seg med årene. Vi har to gutter som nå er 11 og 9 år, og de krangler sjeldent nå. Våre gutter har hele tiden vekslet mellom å sitte tett sammen og se i pekebok, på tv, i-Pad ol (alt ettersom alder), og å sloss så fillene fyker. De elsker hverandre og er veldig beskyttende ovenfor hverandre, for så å ryke i tottene på hverandre og plage vettet av hverandre i neste øyeblikk. Det har likevel vært en jevn nedadgående kurve på kranglingen og slossingen fra de var ca 5 og 7 år gamle. Det var verst da de var 3 og 5 år husker jeg. Da kunne jeg ikke etterlate dem i samme rom en gang. Nå er de venner ca 95% av tiden. Mye bedre Anonymous poster hash: a9777...4c1 Ååå, så godt det var å lese dette.. Da håper vi at det roer seg mer og mer jo eldre de blir. De er jo veldig glade i hverandre, og savner hverandre bare den ene blir med i butikken. Så får håpe det går over etterhvert. HI. Anonymous poster hash: 72906...00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå