Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Noen andre her som har vært hjemmeværende i mange år, så tatt en god utdannelse og fått en god jobb? Jeg har vært hjemmeværende i alle år, har lite arbeidserfaring. På nyåret så begynner jeg på utdannelsen min. Om 5-6 år så er jeg ferdig utdannet revisor. Men hvordan er mulighetene for å få jobb med denne utdannelsen uten noe særlig arbeidserfaring? Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 6df2e...047
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 snart 30år, vært hjemmeværende med små barn og tatt master + ppu.. toppkarakterer i nesten alle fag. Får kun avslag på jobber jeg søker... jobbsøkende i 1år... sucks! Anonymous poster hash: 4b749...714
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Flere med erfaringer? Anonymous poster hash: 6df2e...047
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Hvis du hadde vert ferdig utdannet nå, og med greie karakterer ville du nok lett fått deg jobb. Jeg er revisor, og vi skulle helst hatt flere ansatte. Men det er helt umulig å få tak i folk for tiden. Men dette endrer seg hele tiden da, om noen år kan det være annerledes. Anonymous poster hash: ed673...f89
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Skal du ta master forresten? Anonymous poster hash: ed673...f89
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Skal du ta master forresten? Anonymous poster hash: ed673...f89 Helt ærlig så er jeg ikke sikker på det. Utdanningen heter revisor utdanning, går over 1 år. Men må ha 90 studiepoeng innen bedriftsøkonomi og generell regnskap. Er på høyskole nivå. Bedriftsøkonomi som jeg må ha først går over to år og er bachelor. Anonymous poster hash: 6df2e...047
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Skal du ta master forresten? Anonymous poster hash: ed673...f89 Helt ærlig så er jeg ikke sikker på det. Utdanningen heter revisor utdanning, går over 1 år. Men må ha 90 studiepoeng innen bedriftsøkonomi og generell regnskap. Er på høyskole nivå. Bedriftsøkonomi som jeg må ha først går over to år og er bachelor. Anonymous poster hash: 6df2e...047 OK, da får du bachelor i revisjon. Regner med du vet at det forventes mye overtid i årsoppgjøret? Har du en mann som er villig til og har mulighet til å ta et ekstra tak hjemme? Anonymous poster hash: ed673...f89
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Skal du ta master forresten? Anonymous poster hash: ed673...f89 Helt ærlig så er jeg ikke sikker på det. Utdanningen heter revisor utdanning, går over 1 år. Men må ha 90 studiepoeng innen bedriftsøkonomi og generell regnskap. Er på høyskole nivå. Bedriftsøkonomi som jeg må ha først går over to år og er bachelor. Anonymous poster hash: 6df2e...047 OK, da får du bachelor i revisjon. Regner med du vet at det forventes mye overtid i årsoppgjøret? Har du en mann som er villig til og har mulighet til å ta et ekstra tak hjemme? Anonymous poster hash: ed673...f89 Ok, tusen takk for svar. Går 100 tanker igjennom hodet mitt nå når vi har bestemt oss for å gå for drømmen min. Ja han vet at det blir mye på han både under studier og i perioder når jeg begynner å jobb. Vet du om det er vanskelig å få praksis inne noe relevant mens jeg studerer? Anonymous poster hash: 6df2e...047
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Skal du ta master forresten? Anonymous poster hash: ed673...f89 Helt ærlig så er jeg ikke sikker på det. Utdanningen heter revisor utdanning, går over 1 år. Men må ha 90 studiepoeng innen bedriftsøkonomi og generell regnskap. Er på høyskole nivå. Bedriftsøkonomi som jeg må ha først går over to år og er bachelor. Anonymous poster hash: 6df2e...047 OK, da får du bachelor i revisjon. Regner med du vet at det forventes mye overtid i årsoppgjøret? Har du en mann som er villig til og har mulighet til å ta et ekstra tak hjemme? Anonymous poster hash: ed673...f89 Ok, tusen takk for svar. Går 100 tanker igjennom hodet mitt nå når vi har bestemt oss for å gå for drømmen min. Ja han vet at det blir mye på han både under studier og i perioder når jeg begynner å jobb. Vet du om det er vanskelig å få praksis inne noe relevant mens jeg studerer? Anonymous poster hash: 6df2e...047 Tja, all økonomisk/administrativ praksis er nok bra. Men jeg synes ærlig talt du skal konsentrere deg om studiet. 📚 Det er nok å henge fingrene i. Anonymous poster hash: ed673...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå