Edie Britt Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Kan noen se på siden jeg linker til her? Er det trygt å registrere seg? Det står at det er gratis å laste ned musikk herfra, men man må registrere bankkort for å kunne laste ned musikk herfra. Det er en svensk side, men jeg har lite erfaring med å avdekke internettsvindel.. Vil ikke at bankkortet mitt skal tappes akkurat. Noen som har peiling? (det er trygt å trykke på linken men man må registrere seg på siden altså) Det jeg skal laste ned finnes ikke på spotify eller noe annet sted på nettet for den saks skyld.. https://www.bplaynetwork.com/signup?ref=4947871&sf=eone&m=music&creative=30051554680&kw=listen%20music&placement=cdtrrracks.com&adgroup={adgroup}
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Ja, den er genuin. (For future reference kan det fungere bra f.eks å google sidens navn + scam, får du ikke da opp advarsler i første side søketreff er det stort sett greit). Anonymous poster hash: ada0f...f8d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Ingen "kontakt oss"-adresse. Jeg får også en litt uggen følelse av den nettsiden. Det eneste som er der er en innloggingsboks. Anonymous poster hash: f7379...3c7
Edie Britt Skrevet 9. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2013 Ok, da fikk jeg ett svar for og ett imot Jeg får en litt merkelig følelse av dårlige google-translate sider, og så skjønner jeg ikke hvordan de kan skrive at alt er gratis og at det ikke er noe reklame, det er vel et dårlig tegn? Bør det ikke være reklame hvis det er gratis? Nei jeg skjønner ikke dette..
Edie Britt Skrevet 9. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2013 Altså, her er førstesiden: http://cdtrrracks.com/bid3156834.html Det er når man trykker på last ned at man kommer til den siden jeg linket i hi
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Norton mener den er trygg, men jeg hadde ikke stolt på den. Anonymous poster hash: ff851...121
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Skeptisk... Hvordan kan den både være gratis og ikke ha reklame? Hvorfor trenger de bankkortinformasjon om de ikke skal ha penger?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Jeg fant en fransk forumside hvor noen var blitt belastet €39 etter å ha lagt igjen kredittkortinfo på nettsiden. De andre der advarer han at det kan komme flere belastninger på kortet hans hvis han ikke kontakter banken og får sperret for den nettsiden. http://forums.macg.co/p2p-video-musique-ligne/publicite-arnaque-bplaynetwork-1234061.html At på til, hvis en nettsiden begynte å la folk få lytte til gratis musikk så ville ALLE på nettet prate om den nettsiden (lastfm, piratebay, 1channel, osv). Det er nesten ingen som prater om den nettsiden. Det gjør meg enda mer skeptisk. Anonymous poster hash: f7379...3c7
Følelsesvims Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Finner ingenting om den på google, og det kan jo være et godt tegn. Samtidig finner jeg ingen info om den heller... Så jeg ville vært skeptisk.
Edie Britt Skrevet 9. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2013 Ok, jeg er skeptisk. Jeg dropper det. Takk folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå